مسئول سازمان بسیج اصناف در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

نقش مستقیم دولت در افزایش ناگهانی قیمت‌ها

حسن‌پور گفت: تیم اقتصادی دولت در افزایش ناگهانی قیمت‌ها و بدتر از آن عدم تثبیت قیمت‌ها، رکود و تورم بی‌سابقه‌ حاکم بر کشور دخالت مستقیم دارد و در بازار به شکل ملموسی کسادی ایجاد کرده است.
کد خبر: ۹۰۴۰۴۸۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

غلامرضا حسن‌پور مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم تشکیل اتاق جنگ اقتصادی در بدنه دولت اظهار داشت: علی‌رغم تاکیدات مقام معظم رهبری متاسفانه هنوز در این زمینه هیچ اقدامی صورت نگرفته و به نظر می‌رسد مسئولان ما هنوز باور نکرده اند که کشور ما در شرایط جنگ اقتصادی است.

وی با انتقاد از سیاست های دولت در بخش اقتصادی، گفت: تیم اقتصادی دولت در افزایش ناگهانی قیمت‌ها و بدتر از آن عدم تثبیت قیمت‌ها، رکود و تورم بی‌سابقه‌ حاکم بر کشور دخالت مستقیم دارد و در بازار به شکل ملموسی کسادی ایجاد کرده است.

حسن‌پور بازار را قلب تپنده اقتصاد کشور دانست و افزود: در حال حاضر بیش از 3 میلیون واحد صنفی در کشور فعالیت دارند که این واحدها برای بیش از 7 میلیون نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال کرده اند. بر همین اساس می‌توان گفت که تغییر در این بخش، بر کل اقتصاد کشور اثرگذار است بنابراین نمی‌توان با دستورالعمل‌های یک شبه که ثبات اقتصادی را از بین می برد، به اداره کشور پرداخت.

 

ارسال نظرات