۵۰ میز خدمت در جایگاه‌های نماز جمعه استان بوشهر مستقر شد

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر گفت: جایگاه‌های نماز جمعه استان بوشهر ضمن اینکه تربیون مسئولان اجرایی برای ارائه عملکرد است در یک سال گذشته برای ارائه پاسخگویی به مطالبات مردم در آن ۵۰ میز خدمت استقرار یافته است.
کد خبر: ۹۰۳۹۸۴۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب بهمنیاری ظهر امروز در گردهمایی ستادهای نماز جمعه استان بوشهر در شهرستان دیر با بیان اینکه فضای اتحاد و همدلی در این استان قابل توجه است اظهار داشت: اگر چه در فضای نماز جمعه مسائل و مطالبات مردم به گونه‌های مختلف عرضه می‌شود ولی استان بوشهر دارای فضای همدلی و اتحاد بی‌نظیری است.

وی اعضای ستادهای نماز جمعه را طلایه‌داران اقامه نماز جمعه دانست و تصریح کرد: اعضای ستادهای نماز جمعه نقش مهمی در فراهم کردن بستر حضور باشکوه مردم در این آیین عبادی سیاسی دارند.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر قدمت برپایی نماز جمعه در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: قدمت برپایی نماز جمعه در استان بوشهر به تاریخ 1261 قمری برمی‌گردد که تاکنون تعطیل نشده است.

بهمنیاری با بیان اینکه در جایگاه‌های نماز جمعه بوشهر برنامه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: مصلی‌های جمعه ضمن اینکه تربیون مسئولان اجرایی برای ارائه عملکرد است در یک سال گذشته برای ارائه پاسخگویی به مطالبات مردم در آن  50 میزخدمت استقرار یافته است.

وی با بیان اینکه ستاد نماز جمعه دیر ستاد برتر از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور انتخاب شد  گفت: به همین سبب این شهر به عنوان میزبان برپایی گردهمایی اعضای ستادهای نماز جمعه استان بوشهر انتخاب شد.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر از برپایی کارگاه‌های تخصصی ویژه مجریان نماز جمعه و معاونت خواهران در این گردهمایی خبر داد و بیان کرد: این کارگاه آموزشی در راستای توانمندسازی اعضای ستادها برای بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت نهاد نماز جمعه برگزار شده است.

در گردهمایی ستادهای نماز جمعه استان بوشهر از اعضای ستادهای نماز جمعه استان تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات