هیچ قولی برای کاهش هزینه‌ها نمی‌دهم

وزیر بهداشت گفت: هیچ قولی برای کاهش هزینه‌ها نمی‌دهم، امیدوارم بتوانیم خدمات دولتی را توسعه دهیم.
کد خبر: ۹۰۳۹۷۲۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری به نقل از تسنیم؛ سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه افتتاح بخش الحاقی بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم خدمات دولتی را توسعه دهیم تا مردم مجبور به استفاده از خدمات بخش خصوصی نشوند.

وی افزود: سهم بخش خصوصی در دندانپزشکی در گذشته 7 درصد که اکنون 14 درصد و براساس برنامه دولت این میزان به 25 درصد افزایش می‌یاید.

وزیر بهداشت بیان کرد: در صورت توسعه خدمات بخش دولتی قطعا به جیب مردم و هزینه‌های مردم احترام بیشتری گذاشته‌ایم.

هاشمی خاطرنشان کرد: توقعات باید متناسب با شرایط باشد. تعهد می‌کنم که در سراسر کشور به هدف‌گذاری توسعه 25 درصدی خدمات دندانپزشکی دست یابیم.

وی با اشاره به برنامه‌های وزارت بهداشت تصریح کرد: توسعه نظام ارجاع، پزشک خانواده و توجه بیشتر به پیشگیری است که انجام این اقدامات هم برای مردم به سبب ایجاد بیشتر نظم و هم برای پرسنل سخت است.

هاشمی با بیان اینکه وزارت بهداشت نویدبخش اتفاقاتی در حوزه سلامت است، ادامه داد: همه در تلاش هستیم که رنج مردم را کم کنیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه از روز گذشته برای افتتاح آمبولانس هوایی به استان سفر کرده‌ایم، گفت: استان به شدت محروم است که ظرف 2 ماه آینده تجهیزات برای بیمارستان ارسال می‌شود.

هاشمی بیان کرد: تا پایان امسال 160 تخت بیمارستانی به مجموعه درمانی استان افزوده می‌شود. همچنین بیمارستان خصوصی پارسیان در شهرکرد و بیمارستان بزرگی نیز در بروجن به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه 190 پروژه در حال ساخت است، گفت: از دولت، مردم و به ویژه خیران تشکر و قدردانی می‌کنم که در تلاش هستند از رنج مردم کم کنند.

ارسال نظرات