رئیس عقیدتی سیاسی ناجا:

تقابل جبهه حق و باطل همیشگی است/ملت ما با صبر و استقامت می تواند تاریخ ساز باشد

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی گفت: تقابل جبهه حق و باطل همیشگی است.
کد خبر: ۹۰۳۹۶۰۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دوره تربیت و تعالی خانوادگی کارکنان مجموعه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد مقدس برگزار شد.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آئین افتتاحیه این دوره آموزشی با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا علیه السلام گفت: ائمه هدی علیهم السلام و نگهبانان دین در هر دوره ای از تاریخ به انتخاب خداوند بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی افزود: همه علمای راستین در طول این 14قرن گذشته ما رادرقالب دعا به امر انقلاب و قیام برای تحقق دولت کریمه فراخوانده اند.

وی، با اشاره به اینکه امروز در جنگ تمام عیار با دشمن قرار گرفته ایم، ادامه داد:تقابل بین جبهه حق و باطل همیشگی است. برای همین علت هم امام حسین علیه السلام فرمودند که مسئله من و یزید، مسئله شخص من و او نیست.

این مقام مسئول، راهبرد دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی را تبیین کرد و گفت: امروز شاهد فشار های روانی واقتصادی بیشتری از سوی دشمنان انقلاب اسلامی هستیم، که تلاش می کنند بین مردم و مسئولان نظام فاصله ایجاد نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی، وحدت را راه برون رفت از مشکلات و مقابله با توطئه های دشمنان برشمرد و افزود: تمام دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ما بخاطر این است، که مردم ما گفته اند" الله رُبّْنا"،‌‌و خواسته اند آزاد و مستقل بوده و بر سرنوشت خودشان حاکم باشند.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اشاره داشت و تإکید کرد: آمریکایی ها به کمتر از جایگاه خود در دوران طاغوت راضی نمی شوند و درصدد رسیدن به موقعیت قبل از انقلاب خود در ایران هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، تصریح کرد: نظام اسلامی از خواست های ائمه هدی علیهم السلام بوده و راهی جز ایستادگی بر اصول اولیه انقلاب برای حفظ آن نیست.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی افزود: ملت ما می توانند تاریخ ساز باشند، به شرط آنکه صبر و مقاومت داشته باشند.

ارسال نظرات