استقبال کارکنان سپاه امام صادق (ع) از خادمان حرم رضوی

کاروان زیر سایه خورشید با حضور سه تن از خادمان حرم رضوی در آستانه میلاد امام رضا (ع) مورد استقبال کارکنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در نمازخانه معراج این سپاه قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۳۸۷۹۸
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مبلغ کاروان زیر سایه خورشید در این آیین گفت: امام دارای جایگاه مقدسی است که در زیارت جامعه کبیره، 300 صفت و ویژگی از زبان امام هادی (ع) برای آن بیان شده است که در واقع زیارت جامعه کبیره شناسنامه اهل بیت علیهم السلام و یک دوره معارف شیعه است.
حجت الاسلام رجایی اظهار کرد: آن چه که درباره امام مهم است این است که امام لازم است دارای چند ویژگی باشد که یکی از این ویژگی ها جلو بودن امام نسبت به مأموم است.
وی افزود: اگر ما خود را شیعه واقعی امام رضا (ع) می دانیم لازم است در تمام ابعاد زندگی مانند مواقعی که تصمیمی می گیریم و یا تفکّری می کنیم امام را در پیش روی خود داشته باشیم و هیچ کاری را بدون رضایت امام انجام ندهیم.
رجایی برقراری اتصال مستمر بین امام و مأموم را دوّمین ویژگی شیعه واقعی امام رضا (ع) عنوان و تصریح کرد: همان گونه که در اقامه نماز جماعت، اتصال خود را با امام جماعت حفظ می کنیم لازم است در مقام امام و مأموم نیز اتصال خود را به طور دائم با امام حفظ کنیم.
این مبلّغ دینی تأکید کرد: همان گونه که ضریح مطهر امام رضا (ع) و در چوبی بارگاه آن حضرت به واسطه انتساب به امام رضا (ع) ارزشمند شده و زائرین آن ها را می بوسند مأمومی نیز که اتصال خود را با امام حفظ می کند ارزشمند می شود.
در این مراسم، جاودانی خادم حرم رضوی به مدیحه سرایی درباره امام رضا (ع) پرداخت و پرچم متبرک آستان مقدس رضوی توسط دو تن از خدام این حرم در جمع کارکنان سپاه امام صادق (ع) گردانده شده و پاسداران و سربازان، پرچم سبز رنگ رضوی را بوسه باران کردند.
انتهای خبر/

ارسال نظرات