خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خبر داد

انتخاب رئیس بیمارستان قائم(عج) به عنوان پزشک قانونی اسدآباد

عضو هیئت رئیسه مجلس رئیس فعلی بیمارستان قائم(عج) به عنوان پزشک قانونی اسدآباد انتخاب شده است.
کد خبر: ۹۰۳۸۷۹۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹

انتخاب رئیس بیمارستان قائم(عج) به عنوان پزشک قانونی اسدآباداکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد از مشخص شدن مسئول پزشک قانونی اسدآباد خبر داد و اظهار داشت: رئیس فعلی بیمارستان قائم(عج) به عنوان پزشک قانونی اسدآباد انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: دکترعلی سلیمان اختیاری هم اکنون در حال طی کردن دوره‌های آموزشی است و در چند روز آینده در پزشک قانونی شهرستان حضور پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پیدا کردن یک پزشک دائمی برای پزشک قانونی شهرستان کار سختی است چراکه حقوق آن در قبال حقوق یک پزشک عمومی کمتر است.

وی در رابطه با وعده خود مبنی بر راه‌اندازی کانال‌های جدید صداوسیما در اسدآباد نیز گفت: متاسفانه این وعده را به علت نبود اعتبار نتوانستیم انجام دهیم.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: حاضر بودیم اگر نصف این اعتبار را استان پرداخت کند از طریق منابع شهرستانی پرداخت کنیم اما متاسفانه وضعیت پولی مرکز استان به گونه‌ای نبود که بتواند این هزینه را پرداخت کند.

وی در رابطه با راه‌اندازی مرکز mri اسدآباد نیز گفت: معاون وزیر دستور خرید این دستگاه را به یکی از شرکت‌های تابعه وزارتخانه ابلاغ کرده و برای راه‌اندازی آن در شهرستان نیاز به واردشدن بخش خصوصی هستیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیش‌بینی ما این است با توجه به نبود این دستگاه در شهرهای همجوار شاهد سود مالی خوبی برای بخش خصوصی باشیم.

وی ادامه داد: دیدارهای خوبی در چند هفته گذشته با وزرا و مدیران وزارتخانه‌های راه، نیرو و اقتصاد داشته‌ایم که حاصل آن جذب اعتباراتی قابل توجه برای دیار سیدجمال بوده است.

رنجبرزاده با اشاره به ابلاغ درصدی از بودجه‌های فوق به استان گفت: این دیدارها در زمینه‌هایی همچون اصلاح وضع فاضلاب، دریافت قیر رایگان، مباحث مالیاتی، بهسازی روستایی و مباحث انرژی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات