دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ایجاد اشتغال اولویت کاری سپاه پاسداران است

مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، ایجاد اشتغال را اولویت کاری سپاه دانست و گفت: بعد از این موضوع عقب افتادگی ها در بحث پروژه های آب در دستور کار ما قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۰۳۷۳۰۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار سید ضیاء الدین حزنی، مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ماموریت های اصلی سپاه بحث امنیت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

وی با اشاره به اینکه سپاه در مقابل ماموریت اصلی خودش اقدامات دیگری را انجام می دهد تصریح کرد: سپاه بحث های محرومیت زدایی ، مردم داری ، مردم یاری و مردم دوستی را در برنامه خودش دارد.

وی با اذعان بر اینکه در سراسر کشور ماموریت محرومیت زدایی، مردم داری، مردم یاری و مردم دوستی انجام می شود بیان داشت: این ماموریت ها اولویت بندی شده و اول در مناطق مرزی ، حساس و صعب العبور و محروم کشور این کار انجام می شود.

حزنی ادامه داد: در شمال غرب کشور، استان های آذربایجان غربی ، کردستان ، کرمانشاه ، ایلام و در جنوب شرق کشور، استان های سیستان و بلوچستان , خراسان جنوبی و شمالی ، جنوب کرمان و در کل در جهای مرزی ، محروم و حساس این کار انجام می شود.

وی با اذعان بر اینکه پروژه ها در ۳۵ عرصه انجام می شود بیان داشت: بحث خانه های بهداشت، خانه های عالم ، خانه مستضعفین، خانه معلولین، خانه های فرهنگی و مجتمع های فرهنگی ، راه ، آب اشتغال از برنامه هایی است که در دستور کار ما قرار گرفته است.

حزنی با بیان اینکه بحث اشتغال برای ما بسیار مهم است بیان داشت: بعداز بحث اشتغال موضوع دومی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است بحث آب بوده است .

وی با اذعان بر اینکه در بحث آب کلا عقب ماندگی ها را باید به نوعی بتوانیم جبران کنیم بیان داشت: قناتی که از بین رفته ، احیاء چاه ها ، لایه روبی قنات ها و بعضی از جاها، بعد رودخانه ها، زهکشی و آب رسانی از نقاطی بود که توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء و نیروهای سپاه در حال انجام است .

ساخت ۸۰۰ خانه مددجویی با مشارکت کمیته امداد در چهارمحال و بختیاری

مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه در استان چهارمحال و بختیاری اقدامات خیلی خوبی در حال انجام است بیان داشت: قرار شد ۸۰۰ خانه مددجویی با مشارکت کمیته امداد در جاهای محروم ساخته شود .

وی با تاکید بر اینکه باید در بحث محرومیت زدایی باید بتوان از توان سپاه و از توان دیگر مردم نیز استفاده کرد اذعان داشت: در بحث ساخت ۸۰۰ خانه مدد جویی از توان کمیته امداد استفاده کرده و بنا شد در کوتاه ترین زمان ممکن این پروژه به اتمام برسد چراکه واحد ها ۵۰ متری هستند.

حزنی ادامه داد: ما هم قول دادیم به محض اینکه این پروژه به اتمام رسد ۸۰۰ مسکن دیگر هم به آن اضافه شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: لازم است مسئولینی که در این استان هستند به مردم کمک کنند و مردم را به عنوان بزرگتر خودشون تلقی کنند به نظرات مردم هم توجه کنند تا هر چه سریعتر بتوان مشکلات محرومیت زدایی استان را حل کرد.

ارسال نظرات