نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

استفاده بهینه از منابع در واحدهای تولیدی

محمد اسماعیل نیا گفت: در فرایند تولید، علاوه بر نیروی انسانی از عوامل دیگر تولید نیز استفاده می شود که این چه به تنهایی و چه به صورت ترکیبی در مقدار تولید تاثیر می گذارد.
کد خبر: ۹۰۳۶۸۴۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

 محمد اسماعیل نیا نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: در فرایند تولید، علاوه بر نیروی انسانی از عوامل دیگر تولید نیز استفاده می شود که این چه به تنهایی و چه به صورت ترکیبی در مقدار تولید تاثیر می گذارد.

اسماعیل نیا گفت: انبارداری کارآمد، استفاده از حداکثر ظرفیت واحد تولیدی ، پرهیز از تنگناهای تولیدی، استفاده از تکنولوژی برتر ونیروی انسانی ماهر تاثیرات آشکاری در بهره وری واحد تولیدی دارد.

نماینده سایق مجلس خاطرنشان کرد: افزون بر تلاش واحدهای تولیدی برای بهبود بهره وری، نقش دولت نیز در این رابطه بسیار مهم است. این در حالی است که نباید فراموش کرد که واحدهای تولیدی تحت نفوذ شدید سیستم های گوناگون دولت هستند.

وی در خاتمه افزود: باید بقای یک واحد تولیدی را بدون توجه به منافع کوتاه مدت آن در نظر داشت لذا لازم است استانداردها و سیستم کارآمدی در ارزیابی فعالیت های واحدهای تولیدی هم در بخش تولیدی و هم در بخش اجرایی واحد تولیدی انجام شود.

 

ارسال نظرات