حجت الاسلام و المسلمین نکونام:

سفره معارف از ضرورت هاست

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: ما باید مدام و مستمر بر سفره معارف دین ،قرآن و اسلام بنشینیم .
کد خبر: ۹۰۳۶۰۵۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان، در آیین افتتاحیه و نخستین شب از بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی، با تشکر از قبول دعوت همه مهمانان و اساتید کشوری طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی، از حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین بویژه استاندار و معاونین و کارکنان استانداری و فرمانداری شهرستان و کارکنان ادارات و مدیران تقدیر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام ادامه داد: با برنامه ای که ترتیب داده شده است و همکاری خیلی خوب عزیزانمان در دستگاه های مختلف، هر شبی یا هر دو شبی متولیان، خودِ دستگاه ها هستند و متولی امشب و فرداشب نیز استانداری محترم و معزز است و شب های بعد نیز طبق همان اطلاعیه ای که استحضار دارید، برنامه ها مشخص و موضوعات مشخص است.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: امید است ان شاءالله، به فضل پروردگار و به حول و قوه الهی این جلسات هم یک امر به معروف خوب در شأن امر به معروف و هم یک نهی از منکر در شأن نهی از منکر و هم بصیرت افزایی باشد که الحمدلله هست و به فضل پرودگار همه شما صاحبان بصیرت و صاحبان بینش هستید.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تاکید کرد: سفره معارف از ضرورت هاست و ما باید مدام و مستمر سفره معارف را در مقابل خودمان بگسترانیم و سر سفره معارف دین و قرآن و اسلام بنشینیم و باید ها و نبایدهایمان را از اسلام عزیز بگیریم.

امام جمعه شهرکرد در پایان گفت: ان شاءالله هر شب طبق همان موضوعات دقیق، محضر عزیزان هستیم؛ من وظیفه خود می بینم از همه عزیزان دیگری هم که تا امروز در این عرصه کمک کردند و تا آخر هم کمک می کنند، تشکر کنم؛ ان‌شاءالله خداوند به فضل و کرمش از همه قبول کند.

ارسال نظرات