خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه رزن تأکید کرد

ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی در راستای تربیت صحیح

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه رزن در خصوص تربیت صحیح و پر کردن ایام فراغت بر ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی و توجه به احادیث ائمه اطهار(ع) در زمینه‌های تربیتی و آموزشی تأکید کرد و گفت: تا جایی که توان دارید از این فرصت ایجاد شده نهایت بهره را ببرید.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۰۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷

ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی در راستای تربیت صحیحبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، مراسم افتتاحیه جوانه‌های صالحین پایگاه محبین الزهراء(س) ملابداغ با حضور مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه رزن، فرمانده حوزه امام حسن(ع) به همت حوزه حضرت مریم(س) دمق در پایگاه محبین الزهراء(س) ملابداغ برگزار شد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه رزن در این مراسم با اشاره به بیانات امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) اظهار داشت: ایشان فرمودند ما از شما جوانان سه کار می‌خواهیم، ورزش، تهذیب و تحصیل و اگر این سه را انجام‌ دهید دیگر به گناه آلوده نخواهید شد.

حجت‌الاسلام قاسمی با بیان اینکه نباید تک بعدی راه رفت، افزود: وجود نازنین پیامبر اکرم (ص) باعث شد تا افراد آموزشی صحیح و درست ببینند و ما نیز باید از ایشان الگوگیری کنیم تا به نحوی صحیح تربیت یابیم.

وی در خصوص تربیت صحیح و پر کردن ایام فراغت بر ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی و توجه به احادیث ائمه اطهار(ع) در زمینه‌های تربیتی و آموزشی تأکید کرد و با اشاره به اهداف این برنامه عنوان کرد: تا جایی که توان دارید از این فرصت ایجاد شده نهایت بهره را ببرید.

حجت‌الاسلام محمودی روحانی روستای ملابداغ نیزدر ادامه ضمن تسلیت شهادت امام صادق(ع) ابراز داشت: طبق روایتی از این امام بزرگوار ما باید به هدف و خروجی جلسات و برنامه ها توجه کنیم.

وی با بیان اینکه افتتاحیه و اختتامیه نماز، زکات، حج، جهاد و... معرفت الهی و معرفت اهل بیت(ع) است، گفت: این هدف همه برنامه‌ها است بنابراین ما نیز باید در زندگی، مرگ و برنامه‌های خود این هدف را داشته باشیم و از این معرفت اهل بیت(ع) نهایت بهره را ببریم.

روحانی روستای ملابداغ عنوان کرد: اهل بیت(ع) حلقه معرفتی هستند که الگوی ما هستند و باید از آنان پیروی کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات