خبرهای داغ:
استاد دانشگاه با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان گفت: دشمنان برای دستیابی به اهداف خود و براندازی نظام خانواده از انواع ابزارها و تکنیک‌ها استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۳۵۹۶۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲

دشمنان برای براندازی نظام خانواده از انواع ابزارها و تکنیک‌ها استفاده می‌کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، جشن بزرگ ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) در کانون قرآن شهرستان تویسرکان برگزار شد.

یکی از اساتید دانشگاهی در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار داشت: سبک زندگی ائمه اطهار(ع) بهترین الگو برای سبک زندگی اسلامی است.

محمد بیانی در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان عنوان کرد: دشمنان برای دستیابی به اهداف خود و براندازی نظام خانواده از انواع ابزارها و تکنیک‌ها استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف دشمنان جوانان و نفوذ در این قشر است، به آسیب پذیر بودن دختران اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی غرب نیز بیشتر بر احساسات دختران است که آنها را آسیب‌پذیر می‌کند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه دختران دو برابر پسران نیاز به تربیت دارند، یادآور شد: اگر خواستید الگویی داشته باشید با آگاهی و با شناخت باشد تقلید کورکورانه نداشته باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات