حاجي پور رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مركزي :

رسيدگي به مشكلات كاميونداران استان در روزهاي آينده / برگزاري جلسات هفتگي جهت كنترل بازار استان

رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مركزي گفت: مقرر شد بر اساس نياز و اعتراضاتي كه قشر رانندگان كاميونداران دارند ، جلسه اي در روز هاي آتي و با حضور اعضاي ستاد تنظيم بازار برگزار شود ، تا نسبت به بررسي و اقدامات صورت گرفته درخصوص مشكلات كاميونداران تصميمات جديدي اتخاذ شود.
کد خبر: ۹۰۳۳۶۶۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي؛ محمد رضا حاجي پور رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مركزي در جلسه ستاد تنظيم بازار دراستانداري استان ، با اشاره به مصوبات اين جلسه ، گفت : سياست تنظيم بازار كشور در اين است كه هر هفته جلسه اي جهت رصد و كنترل بازار به رياست استاندار استان و دبيري صنعت، معدن تجارت استان برگزار شود و اين اولين جلسه پس از ابلاغ اين مصوبه بوده است .
وي در ادامه به درخواستها و اعتراضاتي كه برخي واحد هاي صنفي در اين خصوص دارند ،گفت : ارز دولتي براي تهيه و توزيع كالاهاي اساسي و استراتژيك و همچنين اقلام دارويي مورد نياز مردم ، توسط دولت انجام شده است و مشكلي براي تهيه اين اقلام و كالاها وجود ندارد .
رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مركزي از برگزاري جلسه با صنف كاميونداران استان خبرداد و افزود: مقرر شد بر اساس نياز و اعتراضاتي كه قشر رانندگان كاميونداران دارند ، جلسه اي در روز هاي آتي و با حضور اعضاي ستاد تنظيم بازار برگزار شود ، تا نسبت به بررسي و اقدامات صورت گرفته درخصوص مشكلات كاميونداران تصميمات جديدي اتخاذ شود.
حاجي پور به برخورد با متخلفاني كه دربازار،خللي ايجاد مي كنند اشاره كرد و گفت :مجموعه هاي نظارتي مانند اداره تعزيرات و صنعت معدن و تجارت استان با رصد و حضور در سطح بازار، با مشاهده هرگونه تخلفاتي كه منجر به اخلال در بازار و تهيه كالاهاي مردم را با مشكل مواجه كند، برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات