یکی از فعالان صنعت فرش در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

توسعه صنعت فرش در کمک به اشتغالزایی

سید حسن علیپور یزدی گفت:توسعه صنعت فرش می تواند علاوه بر اینکه به معیشت مردم کمک کند اشتغالزایی خانگی هم داشته باشدبا بسیج مردمی می توان شکاف بین بافندگان، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان فرش را از بین برد.
کد خبر: ۹۰۳۲۵۳۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

 سید حسن علیپور یزدی یکی از رفوگران باسابقه در صنعت فرش در مشهد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مردم کشورمان با بسیج مردمی از دوران شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی آشنا هستند و در دوران هشت سال دفاع مقدس هم به اوج خود رسید.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یکی از کارکردهای جدید بسیج است افزود: بسیج می تواند با ترویج اقتصاد مقاومتی در عرصه های مختلف اعم از صنعت فرش، علاوه بر ایجاد اشتغالزایی رویکردی جهادی در جهت حمایت از صنعت فرش داشته باشد که در سال های اخیر دچار رکود شدیدی شده است.

وی در ادامه افزود: توسعه صنعت فرش می تواند علاوه بر اینکه به معیشت مردم کمک کند اشتغالزایی خانگی و روستایی هم داشته باشد. باید با بسیج مردمی شکاف بین بافندگان، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان فرش را از بین برد.

این فعال صنعت فرش در پایان خاطرنشان کرد:‌ با توجه به اینکه فرش دچار رکود شدید شده است از اینرو حمایت مسوولان در جهت رونق فرش ایرانی امری ضروری است

ارسال نظرات