فرمانده سپاه ۱۵ خرداد با بیان اینکه با وجود قضات بصیر است که احقاق حق میسر می شود، گفت: با ترویج تفکر بسیجی می شود جامعه را مصون نگه داشت.
کد خبر: ۹۰۳۲۴۹۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌ اسدالله سینکایی دادستان شهرستان قرچک بعد از ظهر امروز در دیدار فرمانده سپاه و جمعی از مسؤولان این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش ضمن تأکید بر ضرورت تداوم آموزش ضابطین بسیجی، خواستار همکاری بسیجیان با دستگاه قضایی شد و گفت: برای سهولت در رفع مشکلات مردم، جلساتی را در برخی از محلات مختلف شهر با شهروندان تشکیل داده ایم.

وی با اعلام این خبر ادامه داد: دادستانی برای آسایش و رفاه مردم هر جا که احساس کند حقی در حال ضایع شدن است، ورود پیدا کرده و به مشکلات رسیدگی می کند.

این مقام مسؤول در پایان خدمات انجمن حمایت از زندانیان شهرستان قرچک را مهم برشمرد و حاصل فعالیت آنان را آزادی زندانیان شهر مطرح کرد.

همچنین علی اصغر شهیری فرمانده سپاه 15 خرداد در این دیدار با گرامیداشت هفته قوه قضائیه به اصولی از قوانین اساسی در باب قضاوت اشاره کرد و ابراز داشت: تمام تلاش بسیج این است که پرونده ها در دادگاه ها کمتر شود.

وی با تصریح اینکه امروز بسیج در 22 قشر سازماندهی شده است، بسیج را بدنه فعال ملت توصیف کرد و گفت: بسیج با این اوصاف می تواند همراه خوبی برای دستگاه قضا باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قرچک با اشاره به فعالیت بسیج حقوقدانان، افزود: تشکیل دهنده این قشر بسیج؛ حقوقدانان، قضات و وکلا هستند، قضات بسیجی کمک می کنند تا دستگاه های اجرایی به درستی به فعالیت بپردازند.

وی پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از موارد ذاتی بسیج برشمرد و ادامه داد: بسیجی برای جهاد، دفاع، اخلاص و پیگیری آرمان های انقلاب پا به میدان می گذارد.

شهیری در پایان با بیان اینکه با وجود قضات بصیر است که احقاق حق میسر می شود، اضافه کرد: با ترویج تفکر بسیجی می شود جامعه را مصون نگه داشت.

یادآور می شود در پایان با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک، معاون فرماندار، رئیس دادگستری و داستان قرچک از قضات نمونه و جمعی از مسؤولان قضایی شهرستان تقدیر به عمل آمد./

منبع: رسا
ارسال نظرات