مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت:

هدف اصلی بیمه سلامت صیانت از حقوق بیمه شدگان در جهت ارائه خدمات درمانی است

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: 950 موسسه تشخیصی درمانی به بیمه شدگان بیمه سلامت در سیستان و بلوچستان خدمات درمانی ارائه می کنند.
کد خبر: ۹۰۳۲۲۱۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت سیستان و بلوچستان، دکتر صفدری مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: در حال حاضر این اداره کل با بیش از ۹۵۰ موسسه تشخیصی درمانی در سطح استان طرف قرارداد همکاری دارند و به بیمه شدگان، بیمه سلامت خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی سازمان حفظ منابع مالی و کاهش هزینه‌های درمانی و صیانت از حقوق بیمه شدگان در جهت ارائه خدمات درمانی می‌باشد، که این اداره کل در این راستا گام‌های مهمی برداشته است.

صفدری بیان کرد: به منظور تسهیل در روند ارائه خدمات درمانی مطلوب به جامعه بیمه شدگان بیمه سلامت این اداره کل تمام تلاش خود را در انجام و پرداخت به موقع مطالبات موسسات تشخیصی درمانی به کار می گیرد.

مدیر کل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: استقرار طرح استحقاق سنجی در بیمارستان‌ها و رعایت سقف اعتبارات با همکاری موسسات درمانی قابل اجرا می‌باشد که نیاز به همکاری و تعامل بیشتر بین موسسات درمانی و بیمه سلامت استان می‌باشد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: بیش از دو میلیون ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و از خدمات نظام بیمه سلامت در بخش خصوصی و دولتی بهره مند می‌باشند.
ارسال نظرات