رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور:

بوشهر پایگاه استعدادیابی وزنه‌برداری می‌شود

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور گفت: با توجه به عملکرد هیات وزنه‌برداری استان بوشهر، یکی از پایگاه‌های استعدادیابی فدراسیون وزنه‌برداری کشور در بوشهر راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۱۹۳۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، علی مرادی در مجمع انتخابات هیات وزنه برداری استان بوشهر، اظهار داشت: استان بوشهر یکی از هیات‌های برتر کشور است که بر اساس شاخص‌های فدراسیون جایگاه خوبی در رشته وزنه برداری با حضور ملی پوشان استان بوشهر کسب کرده است.

وی افزود: با توجه به عملکرد هیات وزنه برداری استان بوشهر، یکی از پایگاه‌های استعدادیابی وزنه برداری در کشور در بوشهر راه‌اندازی می‌شود.
رئیس فدراسیون وزنه برداری اضافه کرد: همچنین برای ارتقای ورزش وزنه برداری پس از مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی اردوی تیم ملی بزرگسالان برای مسابقات جهانی ترکمنستان در بوشهر برگزار خواهد شد.
 وی تصریح کرد: در مسابقات آسیایی جاکارتا در 7 وزن به میدان می‌رویم که برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها و افزایش مدال‌های آسیایی کاروان ایران تلاش می‌کنیم.

گفتنی است مجمع انتخابات هیات وزنه برداری استان بوشهر با حضور رئیس فدراسیون وزنه برداری و اعضای مجمع، 10 تیرماه برگزارشد که مهدی بهرام‌زاده برای دوره چهار ساله  دیگر انتخاب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار