راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه مردم محور بسیج در شهرستان ارزوئیه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه عنوان کرد: صندوق‌های قرض الحسنه مردم محور بسیج با رویکرد کار جهادی و خارج از فضای ربوی بانک‌ها جهت تحقق اقتصاد مقاومتی به میدان آمده است.
کد خبر: ۹۰۳۱۷۲۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه با بیان اینکه صندوق‌های قرض الحسنه مردم محور با رویکرد کار جهادی به میدان آمده است، عنوان کرد: اقدامات بسیاری در رده‌های مختلف بسیج انجام می‌شود و امروز هم باید همچون دوران هشت سال دفاع مقدس که سربلند بیرون آمدیم با تقویت ایمان خود از جنگ اقتصادی عبور نماییم.

وی در ادامه افزود:کمبود امکانات وجود دارد، اما ما باید بنا به فرمایش، ولی فقیه از کمترین امکانات بیشترین بهره را ببریم و اجازه ندهیم که کمبود امکانات سد مسیر ما شود.

سرگرد پاسدار اسماعیلی کاخ با بیان اینکه راه اندازی صندوق‌ها قرض الحسنه خارج از فضای ربوی بانک هاست و به صورت مردمی اداره می‌شود خاطر نشان کرد:این صندوق‌ها در قالب طرح صندوق‌های قرض الحسنه مردم محور سازمان یافته اند و در جهت اشتغال زایی موثر می‌باشند.

آقایان خزائی و شهسواری در این نشست به روند برگزاری و تشکیل صندوق‌های قرض الحسنه مردم محور پرداختند و سرگروه‌های صندوق‌ها توضیحاتی را در خصوص روند کار خود ارائه نمودند.



سرگرد پاسدار امین ایوبی جانشین ناحیه نیز در بحث اشتغال زایی صندوق‌ها مطرح نمود:سیستم مدیریتی این صندوق ها، سیستمی جامع و پایدار می‌باشد که با مشارکت مردمی نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت و هدف از این طرح، حل مشکلات فرهنگی اجتماعی، معیشتی و اشتغال زایی می‌باشد.
ارسال نظرات