خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

مشکلات و خدمات‌رسانی در روستا از دو جنبه عمرانی و توسعه باید مد نظر قرار گیرد

فرماندار نهاوند گفت: مشکلات و خدمات‌رسانی در روستا از دو جنبه عمرانی و توسعه باید مد نظر قرار گیرد و سعی شود ضمن ارائه خدمات مناسب در روستاها پیشرفت همه جانبه در اولویت قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۰۳۱۴۴۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷

مشکلات و خدمات‌رسانی در روستا از دو جنبه عمرانی و توسعه باید مد نظر قرار گیردمراد ناصری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند در حاشیه بازدید از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان اظهار داشت: مشکلات و خدمات‌رسانی در روستا از دو جنبه عمرانی و توسعه باید مد نظر قرار گیرد و سعی شود ضمن ارائه خدمات مناسب در روستاها پیشرفت همه جانبه در اولویت قرار بگیرد.

وی گفت: با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌های اعتباری بعد از گذشت چهار دهه از عمر با برکت انقلاب و نظام، شرایط کنونی جامعه همانند اوایل انقلاب و دهه 60 است که باید از این پیچ تاریخی در سایه وحدت و همدلی عبور کنیم.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه باید امسال را سال توسعه روستاها بنامیم، افزود: دولت ضمن توجه به عمران و آبادی، نگاه ویژه‌ای به موضوع اشتغال در روستاها دارد تا جائی که امسال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و مناطق محروم تسهیلات مناسبی برای اشتغال پایدار جوانان در روستا و جلوگیری از مهاجرت آنان در نظر گرفته است.

وی بیان داشت: مسئولین با صداقت و راستگویی از وعده‌های دروغین و غیر قابل اجرا به مردم پرهیز کنند و با توجه به اعتبارات و ظرفیت‌های موجود از هر تلاش و کوششی برای آسایش و آرامش مردم دریغ نکنند، بنابراین از مردم، شوراها و دهیاران روستاها نیز خواستاریم با تعامل و مشارکت عمومی در کمک به آبادانی روستای خود سهیم باشند.

ناصری گفت: هدف از اجرای طرح روستاگردی پیگیری مشکلات روستاییان و حل و فصل کردن آنها، شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندسازی این مناطق است.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ ساخت مخزن آب آشامیدنی و اجرای پروژه آبرسانی به روستاها، رفع مشکلات پسماندها، مرمت سیستم روشنایی معابر و جابجایی تیرک‌های برق و رفع نارسایی های خطوط و حل مشکل آسفالت راه ارتباطی روستاها از مهمترین مشکلات و درخواست های مردم روستاهای پنبه در، باباقاسم، ده چغایی، حسین آباد، باباقاسم، شعبان، جهان آباد وکوهانی بود که از طریق شورا و دهیاران روستا با فرماندار نهاوند مطرح و مصوبات لازم اعلام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات