فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

ایران به پشتوانه انقلاب، امن ترین کشور در خاورمیانه شده است

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن امروزه با استفاده از فضاهای مجازی ایمان فرزندان و مردم این مرز و بوم را هدف قرار داده و باید افسران جنگ نرم مقابله به مثل و روشنگری کنند.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۸۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، سردار معروفی  فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در جمع بسیجیان و سران طوایف و قبایل شهرستان چابهار گفت: مدیر کشور اسلامی باید بر سه چیز کنترل داشته باشد تا بتواند امورات را اصلاح کند، در وحله اول باید بر خویشتن کنترل داشته باشد یعنی با تعقل و تفکر اسلامی و به دور از احساسات و نفوس شیطانی بتواند تصمیم گیری کند.

​وی با اشاره به خصوصیت یه مسئول اداری اسلامی افزود: یک مدیر موفق می‌بایست بر خانواده و اقوام خویش کنترل و نظارت داشته باشد که اگر اینگونه بود می‌تواند در پست مسئولیتی خود کنترل و مدیریت درست داشته باشد.

سردار معروفی با اشاره به جنگ نرم دشمن در ایران ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی امروزه با استفاده از فضا‌های مجازی مختلف، ایمان فرزندان و مردم این مرز و بوم را هدف قرار داده اند و باید افسران جنگ نرم مقابله به مثل و روشنگری کنند چراکه همواره حرف حق باعث نابودی حرف باطل می‌شود.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان انقلاب اسلامی ایران را قدرتمندتر از هر زمان در منطقه دانست و تصریح کرد: دشمن می‌داند که توانایی مقابله با ایران را در جنگ نظامی ندارد چرا که هم از پیشرفت سلاحی حافظان امنیت کشور آگاه است و هم از روحیه جهادی و مقامتی مردم این خبر دارد بنابراین از شیوه جنگ اقتصادی و دینی وارد قلوب و افکار مردم شده است.
ارسال نظرات