معنویت مکمل اقتدار نیروهای مسلح است

فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام گفت: تقویت بنیه اعقتادی کارکنان از اهمیت بالایی برخوردار است و مکمل اقتدار نظامی و دفاعی نیروهای مسلح به شمار می رود.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۳۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید ولی الله موسوی در جلسه طرح منزلت نماز و ارتقای فرهنگ نمازخوانی تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام با بیان یک حدیث از پیامبراکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) به بیان نقش مهم اقامه نماز در عاقبت بخیری و خصوصاً اقامه نماز صبح در وسعت رزق و روزی پرداخت و در ادامه به نحوه برگزاری و ترویج و نشر این فریضه الهی و مهم اشاره کرد.

در ادامه این جلسه، سرهنگ پاسدار علی افضلی نیز با اشاره به ایجاد همدلی و مهربانی در صفوف نماز برپایی با نشاط تر این فریضه در یگان را نشانه کارآمدی و با انگیزه بودن کارکنان عنوان کرد.

فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام افزود: معنویت نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس و پیروزهای رزمندگان اسلام داشت و امروز نیز تقویت بنیه اعقتادی کارکنان از اهمیت بالایی برخوردار است و مکمل اقتدار نظامی و دفاعی نیروهای مسلح به شمار می رود.

در ادامه این جلسه پیرامون راهکاری تکریم منزلت نماز و برنامه های مرتبط با اماکن برگزاری نماز یگان رزم سپاه قمربنی هاشم علیه السلام هم اندیشی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار