با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان برگزارشد:

سومین جلسه اخوت نیروهای وظیفه در زاهدان

با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سومین جلسه اخوت نیروهای وظیفه در ستاد سپاه استان سیستان و بلوچستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۲۹۶۵۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جلسه ی آسیب شناسی و چگونگی تعامل سازنده فی مابین سربازان وظیفه  ستاد سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، با هدف ارتقا و حفظ شأن سربازی در تراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فاطمیه سپاه سلمان استان برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین علی نقی طهرانی زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوپستان در این جلسه با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر به ویژه شهید بهشتی گفت: جلسه ی صمیمی طرح مودت و اخوت با سربازان سپاه سلمان به منطور پی بردن به مشکلات بعضی از سربازان و سپس حل آن برگزار شده است.

وی اهداف این طرح را ایجاد زمینه تحقق تدابیر مقام معظم رهبری به منظور جلوگیری از تضییع عمر و وقت خدمتی سربازان و استفاده مطلوب از آن برای توانمندسازی جوانان، ایجاد و تقویت همدلی ، اعتماد، اخوت و صمیمیت بین سربازان و پاسداران، تبدیل دوره خدمت سربازی به دوره تربیت کادرسازی برای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

طهرانی زاده با اشاره به این مطلب که تعدادی از سربازان در حوزه ها و پایگاههای مختلف بسیج عضویت دارند افزود: نگاه موجود بر سربازان در سپاه استان نگاه موجود در بسیج و بسیجیان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلو چستان اظهارداشت: یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این نشست رفع مشکلات موجود در بین سربازان است؛ که این طرح عامل رشد معنوی،‌ روحی و اخلاقی سربازان و موجب ارتقای بازدهی بیشتر در سازمان است.
ارسال نظرات