خبرهای داغ:
معاون راهداری استان همدان خبر داد

اصلاح 10 پیچ جاده‌ای در نقاط پرتصادف استان همدان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از اصلاح 10 پیچ خطرناک جاده ای در نقاط پرتصادف استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۹۰۹۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

اصلاح 10 پیچ جاده‌ای در نقاط پرتصادف استان همدانحمید پرورشی خرم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اینکه در سه ماه نخست امسال اداره کل راهداری استان در خصوص شناسایی و اصلاح نقاط پرتصادف استان اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار داشت: همچنین در این مدت 12 مورد از تقاطع جاده ای استان نیز اصلاح شد.

وی افزود: همچنین به منظور اصلاح نقاط حادثه خیز و پرتصادف استان در این مدت 70 کیلومتر از اصلاح شیب شیروانی جاده ها انجام شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان ادامه داد: 21 هزارو 230 مترمکعب ترانشه برداری، 18 مورد اصلاح و احداث دوربرگردان، پارکینگ و سرعتگاه و 23 دستگاه تعمیر، نگهداری، احداث و تعریض پل ها انجام شده است.

وی یادآور شد: همچنین در طول سال به منظور اصلاح نقاط حادثه خیز استان اقداماتی در زمینه افزایش ایمنی و بهسازی جاده ها و رفع نقاط پر تصادف از قبیل اصلاح شانه راه، نصب گاردریل ، خط کشی راه ها، نصب حفاظهای بتنی، لکه گیری، روکش آسفالت راه ها و آشکار سازی و ایمن سازی راه ها انجام شده است.

پرورشی خرم در ادامه به شناسایی ۷۰ نقطه حادثه خیز در استان اشاره و خاطرنشان کرد: این تعداد نقاط حادثه خیز در محور‌های ارتباطی استان شناسایی شده است.

وی ابراز داشت: این تعداد از مجموع بررسی ۱۰۶ نقطه دارای تصادف در استان شناسایی شده و با تعیین پیمانکار این نقاط ساماندهی می‌شوند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان یادآور شد: عمده نقاط حادثه‌خیز در محور‌های فرعی و روستایی بوده که تمامی آن‌ها آشکارسازی شده است.

وی افزایش ایمنی در راه های استان را از اولویت های این معاونت در حوزه ها راه ها برشمرد و تأکید کرد: متاسفانه بیشتر تصادفات رخ داده در حوزه استحفاظی راه‌های تحت نظارت این اداره کل از نوع واژگونی به دلیل خستگی، خواب آلودگی و سرعت غیرمجاز راننده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات