خبرهای داغ:
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان:
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: رانندگان حمل و نقل جاده ای استان هر گونه انتقاد، شکایت و دیدگاه خود را منعکس می کنند.
کد خبر: ۹۰۳۰۱۲۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

دیدگاه رانندگان حمل و نقل جاده‌ای همدان منعکس می‌شودمصطفی پناهنده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به منظور افزایش تعاملات با رانندگان حمل و نقل جاده ای بین شهری که به حق بخش مهمی از چرخ اقتصادی کشور را به حرکت در می‌آورند، دریافت دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و شکایات این قشر تلاشگر و رسیدگی به آنها ضروری است.

وی افزود: رانندگان تلاشگر فعال در حوزه حمل و نقل جاده‌ای بین شهری از این پس می‌توانند هر گونه انتقاد، شکایت و دیدگاه خود در حوزه حمل و نقل جاده ای شامل کمیسیون اضافی، وضعیت خدمات رسانی در شبکه جاده ای، وضعیت عملکردی شرکت های حمل و نقل و دیگر نکات مورد نظر را مطرح کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: رانندگان می توانند از طریق سامانه تلفن پاسخگوی 141(داخلی 5)، سامانه پیامکی 3000141 ، پایگاه اطلاع رسانی www.141.ir و یا صندوق پستی 3773-14155 به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منعکس کننده دیدگاه های خود باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات