سردار مارانی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه شهید سجاد:

علما با زبان تدبیر خود در مقابل دشمن جهاد می کنند

فرمانده قرارگاه نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: علمای اهل سنت این منطقه با تدبیر خاص خود توانسته اند در همه زمینه ها کمک و برنامه ریزی خوبی داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۱۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، جلسه تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان با حضور سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق کشور، سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان، سردار جلال عادلی فرمانده قرارگاه شهید سجاد، و جمعی از مسئولان شهرستانی و بسیجیان در سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.

سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق کشور در این مراسم با بیان اینکه علما نقش و جایگاه مهمی در تامین امنیت در این منطقه دارند، گفت: علمای اهل سنت این منطقه با تدبیر خاص خود توانسته اند در همه زمینه‌ها کمک و برنامه ریزی خوبی داشته باشند.

وی با تاکید براین مطلب که بسیجیان و علماء هرگز اجازه ورود و رخنه به منطقه را به دشمن نخواهند داد، تصریح کرد: اگر نیرو‌های امنیت به طور فیزیکی تلاش می‌کنند که کسی به خط قرمز ما نزدیک نشود، علما با زبان تدبیر خود در مقابل دشمن جهاد می‌کنند.

سردار مارانی افزود: با توجه به اینکه مردم نقش بی بدیلی در حفظ انقلاب دارند، دشمن در همه زمینه‌ها در حال مبارزه است و حتی سعی دارد که آب را بر روی مردم ببندد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور با اشاره به اینکه حضور مردم در کنار نیرو‌های مسلح موجب پیروزی در هشت سال دفاع مقدس شده و مردم کشور، نظام و انقلاب خود را دوست دارند، اظهار کرد: مردم عراق پشت نظام خود را خالی کردند که موجب شد آمریکا به این کشور ورود پیدا کند و همه منابع آن‌ها را به غارت ببرد.

این مسئول وحدت و انسجام مردم را عامل پیروزی حق بر باطل دانست که  دوران هشت سال دفاع مقدس  را رقم زده است، اظهار کرد: کور دلانی که بر علیه این نظام حرف می‌زنند هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند.

وی ادامه داد: دشمن فهم این را ندارد که مردم به گزافه گویان اجازه تعرض به انقلاب و نظام را نخواهند داد و در مقابل کسی که بر علیه ملت اقدام کند می‌ایستند.

سردار مارانی با بیان اینکه فکر شهید شوشتری ماندگار شده و امروز محکم‌تر از دیروز این راه را دنبال می‌کنیم، بیان کرد: قرار بر این است که در سال جاری در منطقه سراوان تعداد زیادی مدرسه شبانه روزی احداث کنیم.

وی با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان بیش از هزار مدرسه نیاز دارد، توضیح داد: اقدامات خوبی در زمینه بهداشتی، مسکن، اقتصاد و محرومیت زدایی در منطقه حساس سراوان انجام شده است.

در پایان مراسم از زحمات سردار جلال عادلی تقدیر و طی حکمی سرهنگ پاسدار مجید برومند به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد شهرستان سراوان منصوب شد.
ارسال نظرات