مسئول سابق بسیج مهندسی صنعتی استان البرز در گفتگو با «بسیج»:

دولت در پروژه های ملی از مردم مشارکت نمی گیرد

رضوانی گفت: متأسفانه مدیران دولتی ما خوب نیستند و مردم نیز در پروژه های دولتی مانند سد سازی، جاده سازی و... مشارکت داده نمی شوند.
کد خبر: ۹۰۲۸۶۶۳
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

شکر الله رضوانی، مسئول سابق بسیج مهندسی صنعتی استان البرز، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به لزوم بهره مندی از ظرفیت های مردمی برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی   گفت: امروز اگر مردم وارد عرصه ساخت و ساز مسکن شوند کارها زمین نمی ماند امروز بسیاری از پروژه های ملی وجود دارد که مردم می ترسند با دولت در ساخت و ساز آن مشارکت کنند بر همین اساس سال های متمادی است که پروژه ساخت متروی کرج در انتظار مشارکت های مردمی است اما کسی حاضر به شراکت با دولت نیست.دولت هم برای پی برد پروژه های خود از مردم مشارکت نمی گیرد و یا اقدام به خرید و فروش اوراق نمی کند.

دولت در پروژه های ملی از مردم مشارکت نمی گیرد/متأسفانه مدیران دولتی ما خوب نیستند

وی با اشاره به عملکرد ضعیف دولت در به کار گیری ظرفیت های مردمی تصریح کرد: اکنون دولت برای احداث اتوبان شمالی شهر کرج با فروش اوراق از مردم کمک بگیرد.متأسفانه امروز مردم را در بخش های دولتی مشارکت نمی دهند. این اقدام دولت خسارت به بار خواهد آورد و مردم هم پول های خود را در بانک ها نگاه می دارند و کس دیگری سود آن را می برد.

مسئول سابق بسیج مهندسی صنعتی استان البرز خاطرنشان کرد: متأسفانه مدیران دولتی ما خوب نیستند و مردم نیز در پروژه های دولتی مانند سد سازی، جاده سازی و... مشارکت داده نمی شوند. دولت اگر از مردم مشارکت بگیرد بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد.

ارسال نظرات