امام جمعه خورش رستم، با اشاره به رشادت‌های مدافعان حرم در عراق و سوریه در مقابل کفار افزود: جبهه مقاومت اسلامی یک سیلی محکم بر صورت کسانی بود که قصد تعرض به حرمین شریفین در عراق و سوریه داشتند
کد خبر: ۹۰۲۸۵۴۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

جبهه مقاومت اسلامی سیلی محکمی به صورت دشمنان اسلام بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام آیت‌الله نعمتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خوروش رستم، اظهار کرد: امروز دست‌هایی می‌کوشند با تضعیف قوه قضاییه اهداف شوم خودشان را دنبال کنند که آنها باید بدانند که هیچکس حق توهین و تضعیف قوه قضائیه و احکام صادره آن را ندارند.

وی با تبریک آغاز هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد شهدای قوه قضاییه و بخصوص شهادت شهید آیت‌الله بهشتی، گفت: مبارزه با مفسدان اقتصادی جهت برقراری عدالت، قوه قضائیه مستقل می‌خواهد و همه باید در راستای تحقق این مساله کمک کنند.

امام جمعه خورش رستم تصریح کرد: آیت الله شهید بهشتی و یارانش در پیروزی انقلاب اسلامی و حرکت‌های اصولی این انقلاب به سوی آرمان‌های مهم و ارزشی نقش اساسی و بسیار مهمی داشت.

نعمتی با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) افزود: امروز بحث فرهنگی و تبلیغات مسائل دینی یک امر مهم تلقی می‌شود، اما نبود حتی نمایندگی یا شعبه‌ای از سازمان تبلیغات اسلامی در شهر هشجین اصلا قابل توجیه نیست و از مسؤولان و متولیان این نهاد درخواست نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی در هشجین را داریم.

وی با بیان این که گرانی‌ها در کشور امان مردم را بریده است است، گفت: مقابله با سودجویان و کسانی که قیمت‌ها را هر لحظه و با شیوه‌های فریبنده بالا می‌برند باید به صورت جد انجام شود و جلوی افراد سوءاستفاده‌گر در کشور را گرفت چرا که ثبات قیمت آرامش را به جامعه بازخواهد گرداند.

نعمتی ادامه داد: دولت اجازه انبار کردن اجناس را به محتکران ندهد و با آنها باید صراحتا برخورد کند و دولت بایستی برای مهار گرانی‌ها تلاشهای خود را دو برابر کند.

امام جمعه خورش رستم با اشاره به سالروز ترورو مقام معظم رهبری(مد ظله) و بیانات امام خمینی(ره) در رابطه با ترور مقام معظم رهبری که فرمودند: «یک روز پس از ترور ایشان، منافقین مقر حزب جمهوری اسلامی را در سرچشمه منفجر نمودند که موجب شهادت دکتر آیت الله بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش گردید.» گفت: مقام معظم رهبری هدیه بزرگ خدای متعال به امت جمهوی اسلامی ایران و انقلاب اسلامی بود.

نعمتی گفت: امروز از اقصی نقاط جهان، تمام مسلمانان شیعه و سنی جهت مبارزه با وهابیت تحت حمایت استعمار و شیطان بزرگ از هر گونه تعرض به قبور ائمه معصوم علیهم‌السلام با وحدت و انسجام مانع حرکت و نزدیکی دشمنان اسلام به حرم آل‌الله می‌شوند.

وی با اشاره به رشادت‌های مدافعان حرم در عراق و سوریه در مقابل کفار افزود: جبهه مقاومت اسلامی یک سیلی محکم بر صورت کسانی بود که قصد تعرض به حرمین شریفین در عراق و سوریه داشتند و مدافعان حرم با از جانگذشتگی‌های خود اجازه ندادند تیری به سوی این مرقد‌های مطهر شلیک شود.

ارسال نظرات