نماز عید بندگی در بام ایران اقامه می شود

رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در همه شهرها و روستای استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۲۶۳۲۶
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد کریمی، در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد:  تمهیدات لازم برای  اقامه نماز عید سعید فطر در استان انجام شده و روز جمعه ۲۵ خرداد همزمان با سراسر کشور در همه شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری نیز نماز باشکوه عید بندگی با حضور مؤمنین استان برگزار می شود.

کریمی، با تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر افزود: نماز عید سعید فطر در شهرکرد مرکز استان نیز در مقابل مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، تقاطع شریعتی و طالقانی و خیابان‌های اطراف از ساعت 30 و 6 صبح به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهرکرد اقامه خواهد شد.

وی با بیان اینکه؛ قبل از اقامه نماز عید، دعای پرفیض ندبه قرائت می گردد، گفت: نمازگزاران ن عزیز در مرکز استان مطابق سال های گذشته مُهر و زیرانداز همراه خود داشته باشند.

وی با اشاره به اقامه نماز در سایر شهرها و روستاهای استان ابراز کرد: اقامه نماز عید سعید فطر در سایر شهرها و روستاهای استان ساعت 7 صبح برگزار می شود.

گفتنی است: امسال میزان زکات فطریه مردم چهارمحال و بختیاری، هفت هزار تومان برای هر نفر اعلام شده است و هم استانی های مؤمن و ولایتمدار می توانند زکات فطریه خود را در ۴۰۰ پایگاه و ۴۰ مرکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) مستقر در محل های برگزاری نماز عید تحویل دهند تا بلافاصله پس از جمع آوری در بین نیازمندان همان منطقه توزیع شود.

ارسال نظرات