۱۵۴۶ دانش‌آموزی بوشهری در کنکور شرکت می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به افزایش رتبه قبولی دانش‌آموزان در کنکور گفت: امسال یک‌هزار و ۵۴۶ دانش‌آموز بوشهری در کنکور شرکت می‌کنند که ۹۲۷ دانش‌آموز آن دختر است.
کد خبر: ۹۰۲۵۹۸۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، ناصر کرمی ظهر امروز در همایش روز کنکور در کانون امام خمینی (ره) بوشهر از آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در کنکور خبردادو اظهار داشت: برای حضور دانش آموزان در کنکور سراسری، آموزش و پرورش استان برنامه‌هایی اجراء کرده که مدیران شهرستان‌ها و مناطق همکاری مضاعفی داشته‌اند.

کرمی، یکی از میزان‌های توسعه یافتگی را تولید دانش دانست و تصریح کرد: امروزه در تمام دنیا منابع انسانی توانمند و تولیدگر معیار توسعه یافتگی است و این تولید همراه با دانش و مهارت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: اگر دانش آموزان در یک سطح علمی مناسب قرار بگیرند بی شک آینده‌ای مفید برای استان و کشور رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه سعی دانش‌آموزان ورود به دانشگاه های معتبر کشور است گفت: هر فعالیت با برنامه، خروجی در خوری دارد که با برنامه ریزی و مدیریت زمان ثمره بیشتری شامل حال دانش آموزان می‌شود.

کرمی، خانواده‌ها را در همه زمینه‌ها یاور آموزش و پرورش دانست و با قدردانی از آنها افزود: بدون تردید چشم همه مسئولان به همراهی خانواده‌هاست تا فردایی بهتر برای کشور رقم بخورد.

وی از موفقیت سالیان اخیر آموزش و پرورش استان در ارتقا رتبه کنکور خبرداد و بیان کرد: افزایش یک نمره معدل کتبی با همکاری استانداری، شوراها، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها محقق شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: این همایش با همکاری دانشگاه پیام نور و مدیریت آموزش پرورش شهرستان بوشهر ویژه شرکت کنندگان کنکور سراسری برگزار شده است.

کرمی با اشاره به  شرکت کنندگان  دانش‌آموزان شهرستان بوشهر در کنکور امسال خاطر نشان کرد: امسال یک‌هزار و 546 دانش‌آموز بوشهری در کنکور شرکت می‌کتد که 927 دانش آموز آن دختر است.

رئیس مرکز دانشگاه پیام نور شهرستان بوشهر نیز اظهار داشت: دانشگاه پیام با برگزاری این همایش سعی دارد تفاوت بین عملکرد و توانمندی دانش آموزان را کاهش دهد.

فاطمه کرم‌پور بیان کرد: امیدواریم این همایش با همکاری آموزش و پرورش در سطح استان گسترش پیدا کند و این دانشگاه گامی برای رشد اجتماعی برداشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی دانش آموزان در مدارس استرس و دلهره قبل از کنکور است گفت: در این همایش دانش آموزان شیوه‌های درس خواندن، راه‌های موفقیت و روش‌های مقابله با استرس را فرا می‌گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات