«بسیج» گزارش می‌دهد

تهیه و توزیع کالای اساسی نیازمندان و مستمندان توسط بسیجیان رکج محله و لوکلایه لنگرود

بسیجیان پایگاه‌های رکج محله و لوکلایه شهرستان لنگرود که توانسته‌اند با تهیه و توزیع سبد کالا بین خانوارهای نیازمند سفره‌های ماه مبارک رمضان را با نیات پاکشان رنگین و کالاهای مرود نیاز و اساسی را با کمک خیران و کمک‌های مردمی تهیه کنند.
کد خبر: ۹۰۲۵۸۲۷
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، ماه رمضان ماه ضیافت الهی است و همه مسلمانان و مؤمنان برخوان الهی متنعم می‌شوند. اطعام و احسان از دیرباز در ماه مبارک رمضان ازجمله نکاتی بوده که همیشه موردتوجه روزه‌داران و مسلمانان قرارگرفته است.

از دیگر نکاتی که در مسلمانان رواج دارد و همه‌ساله به تعداد و حجم آن‌ها افزوده می‌شود، تهیه و توزیع سبدی از ملزومات و کالاهای اساسی موردنیاز خانوارهای نیازمند و آبرومند است که توسط گروه‌های مردم‌نهاد و خیران انجام می‌شود.

شجره طیبه بسیج که نهادی بر خواسته از مردم مستضعف است و همیشه امداد و خدمات‌رسانی به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده؛ در تهیه و توزیع سید کالا در بین نیازمندان همیشه پیشگام است و توانسته با همان رویکرد سال‌های نخست انقلاب در خدمت مردم مستضعف و آبرومند باشد.

نمونه‌ای از این نوع خدمت‌رسانی‌ها در پایگاه‌های رکج محله و لوکلایه شهرستان لنگرود است که توانسته‌اند با تهیه و توزیع سبد کالا بین خانوارهای نیازمند، مستمند، مسکین و بد سرپرستان و بی‌سرپرستان سفره‌های ماه مبارک رمضان را با نیات پاکشان رنگین و کالاهای مرود نیاز اساسی را با کمک خیران و کمک‌های مردمی تهیه کنند.

پایگاه مائده رکج محله حوزه خواهران سپاه ناحیه لنگرود با توزیع بسته حمایتی بین نیازمندان توانسته در راستای کاهش آسیب اجتماعی محله گام بردارد و دل‌های روزه‌داران آبرومند را که نیاز مبرم به کالاهای مرود اساسی دارند را شاد کند.

بسیجیان این پایگاه اقلامی از برنج، شکر، آرد و سایر ملزومات را در جهت رفع نیازهای اساسی خانوارها تهیه‌کرده‌اند و معتقد هستند می‌توانند با این کمک‌های اندک خدا را ازخودراضی نگه‌دارند.

به گفته فعالان بسیجی این حوزه و پایگاه اصلی‌ترین نیاز محرومین در این بخش پوشاک و خوراک بوده و تلاش می‌کنند این مهم را نیز در طول سال به همت خیرین مرتفع کنند.

بسیجیان پایگاه شهدای لوکلایه از پایگاه‌های تابعه حوزه قائم(ج) سپاه ناحیه نگرود نیز خود را به کاروان خدمت‌رسانی به هم نوعان رسانده و توانسته با کمک خیران و کمک‌های مردمی اقدام به تهیه و توزیع بسته حمایتی کالا بین نیازمندان کند.

بسیجیان این حوزه و پایگاه که نیازمندان و فقرای این بخش را از مدت‌ها پیش مورد شناسایی و توجه قرار می‌دادند در ماه مبارک رمضان با تهیه بسته‌های حمایتی شامل برنج، گندم و خرما و توزیع آن‌ها در بین نیازمندان تلاش کردند تا سیره عملی مولی‌الموحدین حضرت علی علیه اسلام را در ذهن و قلب خود تداعی کنند.

به گزارش بسیج، در راستای کمک به هم نوعان و توزیع کالاهای اساسی در بین نیازمندان، خواهر زری، جمالی فرمانده حوزه خواهران و خواهر اسداللهی، فرمانده پایگاه مائده رکج محله و همچنین برادر مهران جعفریان، فرمانده حوزه قائم(عج) و برادر محمد تقوی، فرمانده پایگاه لوکلایه از فعالانی هستند که در این حوزه برای افزایش کمک‌رسانی‌ها به مردم نیازمند تلاش می‌کنند و باید به‌عنوان الگویی تأثیرگذار در شجره طیبه بسیج مورد لطف و ستایش قرار بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات