خبرهای داغ:

«حجت اله مهدوی» فرماندار کبودراهنگ شد

در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستان «حجت اله مهدوی» به عنوان فرماندار کبودراهنگ معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۶۴۹
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶

«حجت اله مهدوی» فرماندار کبودراهنگ شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، استاندار همدان در آیین معارفه فرماندار جدید کبودراهنگ اظهار داشت: مسئولان در تکریم از خدمتگزاران این مردم دلسوزانه عمل می کنند و فرماندار سابق کبودرآهنگ نیز با سربلندی شهرستان را ترک کرد.

محمدناصر نیکبخت افزود: فرماندار جدید نیز به علت چندین سال فعالیت در کبودرآهنگ به ظرفیت های این شهرستان آشنایی دارد.

وی ادامه داد: یکی از اولویت های مسئولان تلاش در راستای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها با ایجاد فرصت های شغلی است.

استاندار همدان بیان کرد: 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به همراه 2 هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در روستاهای این استان پیش بینی شده است.

نیکبخت اضافه کرد: اعتبار عمرانی شهرستان کبودرآهنگ هم ردیف با شهرستان همدان است که انتظار می رود فرماندار برای جذب این اعتبار همت و تلاش خود را بکار گیرد.

وی از فرماندار جدید کبودرآهنگ خواست تسهیلات بانکی پیش بینی شده حوزه رونق تولید، فراگیر و اشتغال روستایی را به طور کامل جذب کند.

استاندار همدان نقش بخش خصوصی را در ایجاد اشتغال بسیار با اهمیت دانست و خواستار حمایت از سرمایه گذار توسط فرمانداران شد و گفت: هر فرمانداری که سرمایه گذار به شهرستان بیاورد جایزه دریافت می کند.

نیکبخت تاکید کرد: همه باید متحد و یک کلام با حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاری در این استان برای ایجاد فرصت های شغلی تلاش کنیم.

وی بیان کرد: فرمانداران باید برای رونق اقتصاد و خلق فرصت های شغلی در شهرستان وقت بگذارد و از پرداختن به مسائل حاشیه ای پرهیز کنند.

استاندار همدان ادامه داد: نمایندگان استان همدان در خانه ملت با وجود تنوع در تفکرات اما فعال و قابل احترام هستند و تا جایی که اقتدار دولت کم نشود با هم همکاری می کنیم.

نیکبخت افزود: در شرایطی که شاهد بدعهدی و خباثت استکبار جهانی هستیم باید بفرموده رهبر معظم انقلاب وحدت را حفظ کرد.

وی با عنوان اینکه سه اصل دولت، ملت و نظام از هم جدا شدنی نیستند، گفت: استکبار جرات جنگ با ایران را ندارد چراکه توان و قدرت این ملت را در دفاع مقدس تجربه کرده است.

در این مراسم «حجت اله مهدوی» به عنوان فرماندار کبودراهنگ معرفی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات