عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد
عضوهیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از اشتغالزایی برای حدود 400 نفر در شهرستان اسدآباد از ابتدای مجلس دهم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۸۷۳۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

اشتغالزایی برای 400 نفر در شهرستان اسدآباداکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به وضعیت اشتغال شهرستان اسدآباد اظهار داشت: از ابتدای شروع به کار مجلس توانسته‌ایم برای حدود 400 نفر شغل ایجاد کنیم.

وی با اشاره به شغل‌های ایجاد شده افزود: اشتغال 100 نفر در کارخانه‌های گندله و کنستانتره، 70 نفر در کنستانتره بوجین، 100 نفر در سیستم درمانی، 100 نفر در حوزه پوشاک و 15 نفر در کارگاه‌های میوه خشک کنی جزئیات این مهم هستند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به جلسه هفته گذشته خود با استاندار همدان و سرمایه گذار کارخانه قطعات رینگ آلومینیوم اشاره کرد و گفت: علت تشکیل این جلسه ایجاد هماهنگی‌های لازم برای ادامه کار بود.

وی در رابطه با بحث ایجاد سالن سینما در دیار سیدجمال نیز گفت: در دو نوبت به رئیس اداره ارشاد شهرستان دستور پیگیری این موضوع را داده‌ایم که از طریق وزارتخانه برای این مهم اقدام کند.

رنجبرزاده اضافه کرد: احداث فرهنگسرا و فاز دو بیمارستان امیرالمومنین (ع) دو برنامه مهم ما برای جذب بودجه در سال جاری است.

وی در بخش دیگری ازسخنانش به جلسه با وزیربهداشت اشاره کرد و گفت: کسب مجوز ایجاد مرکز آموزشی مهارت دانشگاه‌های پزشکی همدان و کرمانشاه و اضافه شدن سه رشته جدید به رشته‌های دانشکده پزشکی شهرستان دستاوردهای ما از این جلسه بوده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل نبود پزشک قانونی دائمی اسدآباد تا انتهای تیرماه حل خواهد شد، عنوان کرد: دو گزینه برای انتخاب این عنوان در اسدآباد معرفی شده که تا انتهای ماه جاری با انتخاب یک نفر این خلأ در شهرستان حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور پزشک قانونی پروازی باعث بروز مشکلاتی برای همشهریان شده است، بیان کرد: بعد از انتخاب مسئول این مرکز  از اتلاف وقت بسیاری از همشهریان جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات