خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

اروپایی‌ها در مواجهه با برجام منافق‌گونه عمل می‌کنند

امام جمعه همدان گفت: اروپایی ها در مواجهه با برجام منافق گونه عمل کرده و می خواهند علاوه بر بهره گیری از مزایای برجام به مساله موشکی ایران نیز ایراد بگیرند.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۷۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹

اروپایی‌ها در مواجهه با برجام منافق‌گونه عمل می‌کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان در محل حسینیه امام خمینی (ره) بیان داشت: دولت‌های اروپا و آمریکایی بدانند که در برابر اراده ملت ایران و خواست رهبری کاری نمی توانند بکنند.

وی اضافه کرد: اروپایی ها در مواجهه با برجام منافق گونه عمل کرده و می خواهند علاوه بر بهره گیری از مزایای برجام به مساله موشکی ایران نیز ایراد بگیرند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: تلاش غربی ها برای زمین گیر کردن قدرت موشکی ایران نشان از بی حیایی آنها است چون این کشورها دارای بمب اتم هستند آن وقت به مساله توان موشکی ایران می پردازند.

محمدی عنوان کرد: اروپایی ها آن روز که نقاط مختلف ایران زیر موشک دشمن بود از این وضعیت کشورمان لذت می بردند اما هم اینک رهبری انقلاب مقتدرانه می فرمانید «هر کس به ما یک موشک بزند 10 موشک پاسخ می دهیم».

امام جمعه همدان گفت: این عزت و افتخار به برکت حماسه آفرینی شهدا و رزمندگان در جریان جنگ تحمیلی و تلاش شهدای زنده انقلاب به دست آمده است.

وی ادامه داد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی عنوان کرده که باید با تهدید ایران را بر سر میز مذاکره آورد.

محمدی عنوان کرد: این اظهار نظر در حالی است که نتانیاهو حتی در لاک خودش هم امنیت ندارد همچنین پس از هر نوبت جنگ با حزب الله شکست خورده و پس از موشک باران اخیر برای بازگشت امنیت، دست گدایی به سوی دولت مصر برای میانجیگری به منظور آتش بس دراز کرد.

وی اظهار داشت: راهپیمایی امروز مردم همدان و سردادن شعارهای دشمن شکن به مثابه تزریق بمب اتم بر روی دشمن بود که از شما به خاطر این میزان حضور قدردانی می کنم.

امام جمعه همدان یادآوری کرد: بیست و سومین روز ماه مبارک رمضان سال 61 دشمن بعثی اقدام به بمباران نمازگزاران حاضر در نماز جمعه همدان کرد اما هم اینک راهپیمایی و نماز جمعه ای با این عظمت در امنیت و آرامش کامل برگزار می شود.

محمدی از مسئولان این استان خواست نسبت به تکمیل طرح مصلی نماز جمعه شهر همدان همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: 300 میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده با این وجود برای تکمیل مصلی همدان نیازمند تزریق اعتبار بیشتری هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: با وجود صرف هزینه های هنگفت برای تکمیل برخی از سالن های ورزش و طرح های عمرانی اما آنها بلااستفاده مانده‌اند.

محمدی ابراز داشت: 200 میلیارد ریال برای تکمیل و ساخت تالار باغ شهدای همدان هزینه شده اما از این طرح حتی یک روز هم استفاده نمی شود در حالی که می توان همایش ها و یادواره های شهدا را در این مکان برگزار کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات