خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن امروز برنامه موشکی که نماد اقتدار کشور است را هدف قرار داده که در این باره باید هوشیار باشیم و به فرامین رهبر معظم انقلاب توجه کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۷۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

دشمن امروز برنامه موشکی نماد اقتدار کشور را هدف قرار داده است/ وحدت نیاز امروز کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن بهرام نیا در سخنرانی مراسم روز قدس در مصلی نهاوند اظهار داشت: به یاری خدا قدس شریف آزاد خواهد شد چون این وعده خداوند است که مظلومان پیروز خواهند شد و غاصبان نابود خواهند شد.

وی افزود: ملت شجاع ایران اسلامی همواره پشتیبان ملت‌های مظلوم منطقه و مردم فلسطین خواهد بود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز محور‌ مقاومت در منطقه دست برتر را دارد و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ وعده آزادی قدس شریف محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی با هدف تامین امنیت رژیم صهیونیستی گروهک‌های تکفیری را تجهیز و پشتیبانی کردند که در این راه نیز ناکام شدند.

بهرام‌نیا با بیان اینکه امروز ایران اسلامی قدرت برتر موشکی در منطقه است که همین امر موجب وحشت دشمنان انقلاب اسلامی شده است، افزود: امروز نیاز کشور وحدت است و باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی در ادامه گفت: دشمن امروز برنامه موشکی که نماد اقتدار کشور است را هدف قرار داده که در این باره باید هوشیار باشیم و به فرامین رهبر معظم انقلاب توجه کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همانطور که رهبری فرمودند دشمن می‌خواهد شکل معیوبی از برجام را اجرا کند.

وی بیان داشت: دشمن با طراحی‌های گسترده درصدد ضربه زدن به ارکان قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در این طراحی‌ها ولایت فقیه را هدف قرار داده‌اند.

بهرام‌نیا در بخش دیگری از سخنانش گفت: در شهرستان نهاوند امروز با همدلی و وحدت کارهای خوبی شروع شده است و این اقدامات ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته چهار پروژه مهم شهرستان نهاوند ردیف اعتبار ملی گرفته اند که کار بزرگی بوده است، ابراز داشت: پروژه محور نهاوند به آورزمان، نهاوند به کرمانشاه، سد گرین و ایجاد ایستگاه راه‌آهن در شهر نهاوند چهار پروژه مهمی هستند که ردیف اعتبار ملی گرفته‌اند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بخش بهسازی مناطق روستایی، شبکه فاصلاب شهری، آسفالت معابر روستایی در سال جاری اعتبارات خوبی جذب شده است.

وی در پایان اظهار داشت: کلنگ زنی هتل، کارخانه قند و چند پروژه دیگر در هفته های آینده انجام خواهد شد و استخر سرپوشیده نهاوند نیز در هفته گذشته کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات