فرمانده سپاه ناحیه دهلران: تفکر و راه اسلامی امام (ره) خط واقعی اسلام می باشد و امروز به برکت مجاهدت وایثار آن امام بزرگوار نه تنها ایران، بلکه جهان اسلام به بالندگی وبلوغ فکری سیاسی برای دفاع از عزت واقتدار خود رسیده است
کد خبر: ۹۰۲۴۴۹۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار علی آبدونی،فرمانده سپاه ناحیه دهلران در گفتگو با خبرنگار ما برحفظ تفکر و راه اسلامی امام و ولایت دعوت کرد وگفت: انقلاب اسلامی بعد از سالهای متمادی که در زیر یوغ استکبار قرارداشت با نفس مسیحائی امام خمینی (ره) عزت واقتدار خود را به دست آورد.

وی در ادامه گفت: تفکر و راه اسلامی امام (ره) خط واقعی اسلام می باشد و امروز به برکت مجاهدت وایثار آن امام بزرگوار نه تنها ایران، بلکه جهان اسلام به بالندگی وبلوغ فکری سیاسی برای دفاع از عزت واقتدار خود رسیده است.

فرمانده سپاه ناحیه دهران افزود: ضامن بقاءنهضت امام خمینی (ره) وهمه ی دستاوردهای آن پیروی محض از اوامر خلف شایسته ایشان، امام خامنه ای (مدظله العالی) می باشد ودر عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی هرگاه در مسیر ولایت گام برداشتیم راه اقتدار و پیشرفت را طی کردیم و هرگاه کوچکترین تردیدی به خود راه دادیم ،ضربه آن را هم خورده ایم.

علی آبدونی تصریح کرد:در شرایط امروزی تبیین اصول و خط ومشی امام (ره) برای جوانان و نوجوانان یک نیاز ضروری است وباید همه ی ارگانها ودستگاه های فرهنگی در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفاء نمایند.

 فرمانده سپاه ناحیه دهلران بیان داشت: نعمت آسایش ،آرامش و امنیت امروز جمهوری اسلامی از برکات آن امام بزرگوار و همچنین فداکاری های افرادی است که مخلصانه در راه دفاع از ازرش ها وآرمانهای انقلاب جانفشانی کردند.

وی گفت: امروز باید هوشیار وآگاه  به مسائل باشیم وبادشمن شناسی به موقع و اشرافیت کامل بر تحولاتی که در اطراف ما رخ می دهد نقاط ضعف راشناسایی ودر جهت رفع آن تلاش کنیم تا بتوانیم ازاصول وارزشهای انقلاب اسلامی دفاع کنیم تا نسل جوان امروز و آینده ما به این باور برسند که برای اینکه به این مملکت آسیبی نرسد باید پشتیبان ولایت مطلقه فقیه باشند.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران در پایان گفت:رحلت امام(ره) غم واندوه بزرگی برقلب امت اسلامی وارد کرد  اما بعد از ارتحال امام(ره) انتخاب الهی گونه امام خامنه ای(مدظله العالی) دل مردم را آرام کرد ویک بار دیگر لطف خداوند متعال شامل حال امت اسلام شد.

 

 

ارسال نظرات