عده‌ای نتوانستند ارزش‌های انقلاب را حفظ کنند

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: گروهی در زمان ما هم نتوانستند ارزش‌های انقلاب را حفظ کنند اما مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با صلابت و قدرت ایستادند و همواره بر مولفه‌های قدرت تاکید دارند چون عزت متعلق به مسلمین است.
کد خبر: ۹۰۲۴۳۱۵
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سیدمحمد حسینی عصر امروز در مراسم یادواره 12 شهید دهستان جور شهرستان کوهبنان اظهار داشت: اولین شهید محراب حضرت علی (ع) است که به شهادت در راه خدا افتخار می‌کند اما زمان ایشان مقارن با زراندوزان و فرصت‌طلبان و کسانی که به‌دنبال قدرت بودند که همواره در برابر حضرت ایستادند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز داشت: گروهی تصور می‌کردند که باید سهمی از حکومت سراسر نور حضرت داشته باشند لذا در برابر ایشان ایستادند و تا مرز شهادت حضرت پیش رفتند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در دنیا تحولی ایجاد کرد و منافع آمریکا را به خطر انداخت لذا آنان گروه‌های تکفیری نظیر داعش به راه انداختند اما حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری همواره با قدرت و صلابت کشتی انقلاب را پیش بردند.

حسینی خاطرنشان کرد: گروهی در زمان ما هم نتوانستند ارزش‌های انقلاب را حفظ کنند اما مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با صلابت و قدرت ایستادند و همواره بر مولفه‌های قدرت تاکید دارند چون عزت متعلق به مسلمین است و ما سلطه اجانب را نمی‌پذیریم.

وی ابراز داشت: ما در موضع ضعف قرار نمی‌گیریم شهادت گروهی در دوران دفاع مقدس بنیانگر این واقعیت و سند افتخار ماست، ما هرگز در برابر دشمنان کوتاه نخواهیم آمد و زحمات شهیدان را به راحتی از دست نمی‌دهیم.

استاد دانشگاه بیان داشت: حضرت امام خمینی(ره) از زمان رضاخان به ویژه از سال 42 فعالیت خود را علیه استعمار و استکبار آغاز کرد و هرگز در برابر قدرت‌های پوشالی کوتاه نیامد تا این که آمادگی در جامعه ایجاد شد و جوانانی متعهد را حضرت امام تربیت کرد که امروز افتخار ما هستند لذا تلاش و مبارزه آنان را در مبارزه با داعش دیدیم.

وی گفت: برگزاری یادواره و گرامیداشت نام شهدا وظیفه ماست باید وصیت‌نامه آنان را مطالعه کنیم و تمام توصیه‌های آنان را اجرا کنیم چون هنوز هم باب شهادت باز است و ما همچنان با ابرقدرت‌ها در مبارزه هستیم.

حسینی تصریح کرد: شهدا کسانی بودند که مخلص بودند و برای خدا کار کردند و روحیه شهدای هسته‌ای هم همین گونه بود که ما شاهد جهش بلند هسته‌ای بودیم.

وی تاکید کرد: روحیه جهادی باید در تمام فعالیت‌های ما مشهود باشد و یاد و خاطره شهدا باید مانند حادثه عاشورا همچنان زنده و پویا باشد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: دشمنان در موضع قدرت نیستند بلکه از پیشرفت و عزت ما عصبانی هستند، صهیونیست‌ها هم چون در مرحله نابودی هستتند تهدید می‌کنند ولی ما با مقاومت پیروز خواهیم شد.

وی بیان داشت: باید همواره تابع ولایت و رهبری باشیم چون سفارش شهدا در وصیت‌نامه‌هاست و سکانداری انقلاب را یک فقیه جامع‌الشرایط عهده‌دار است که همانند کوه در برابر دشمنان ایستاده است.

حسینی با بین اینکه قدرت موشکی امروز ما بازدارنده است لذا دشمنان از حمله به کشور ما هراس دارند، گفت: از جمله تجربیات انقلاب بسیج بود که امروز این نهاد مقدس در بسیاری از کشورها شکل گرفته لذا نابودی رژیم صهیونیستی در حال تحقق است.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان شما به سوریه و عراق رفتند و نگذاشتند دشمن به اهداف شوم خود برسد و ما درس شهادت و جهاد را از مولای متقیان فرا گرفتیم لذا پرچم حضرت امام را همچنان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) با قدرت به اهتزاز در می‌آورند.

حسینی ادامه داد: دشمنان همواره دم از حقوق بشر می‌زنند اما خود هرگز پایبند این قوانین نبوده و نیستند، آنها به دنبال دور کردن جوانان از ارزش‌ها و آرمان‌هاست اما همگان باید روحیه شهادت‌طلبی را در جامعه ساری و جاری سازند

 

ارسال نظرات