امام جمعه ایرانشهر:

امام خمینی،حقیقتی فراموش نشدنی است

امام جمعه ایرانشهر: امام خمینی (ره) حقیقتی فراموش نشدنی است که هر ساله در سالگرد ارتحال ایشان، ایران اسلامی غرق در سوگ و عزا می شود.
کد خبر: ۹۰۲۴۰۸۴
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از، ایرانشهر، امام جمعه ایرانشهر، در مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که امروز باحضور علمای شیعه و سنی، معتمدان، ریش سفیدان و خانواده معظم شهدا و بازاریان در مسجد آل رسول این شهرستان برگزار شد با بیان این مطلب گفت: امروز اسلام به واسطه نهضت امام حسین(ع) زنده است و نهضت امام راحل (ره) نیز ادامه دهنده همین مسیر است

حجت‌الاسلام ابطحی با بیان اینکه امروز دشمن برای مقابله با نظام اسلامی در پی شکستن ولایت‌محوری و تضعیف جایگاه ولایت فقیه در جامعه است، افزود: پیروی از ولایت فقیه تنها راه تداوم آرمان‌های امام خمینی(ره) و حرکت در مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی گفت: تفکرات، رفتار، اندیشه‌ها و مبارزات امام خمینی(ره) الگوی مناسبی برای ملت ایران و جهان اسلام است و با برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد امام راحل، این الگو به نسل‌های آینده بهتر معرفی می‌شود.

مراسم سالروز ارتحال امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد با حضور مردم و مسئولین در دیگر مناطق سیستان و بلوچستان نیز برگزار شد.
ارسال نظرات