امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان:

قیام ۱۵ خرداد راه مبارزه در برابر ظلم و ستم را به مردم آموخت

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت: قیام 15 خرداد راه مبارزه در برابر ظلم و ستم دیکتاتور را به مردم آموخت.
کد خبر: ۹۰۲۳۵۴۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار بسیج در دلگان، با اشاره به سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، اظهار کرد: قیام ۱۵ خرداد زمینه حرکت پیروزی بخش مردم کشورمان در مبارزه با رژیم پهلوی و استکبار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه قیام ۱۵ خرداد در زمانی رخ داد که خفقان شدیدی از سوی دستگاه دیکتاتوری رژیم پهلوی وجود داشت، افزود: حرکت مردم در ۱۵ خرداد شجاعانه و تعیین کننده برای پایه گذاری انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان اضافه کرد: بدون تردید می‌توان گفت که قیام ۱۵ خرداد یکى از مهمترین قیام‌هاى زمینه ساز انقلاب اسلامى ایران بود.

مولوی مقدسیان ادامه داد: در واقع این قیام تاریخی، زمینه ساز انقلابی شد که امروز سینه به سینه همه مستکبران ایستاده است و پناهگاه مستضعفان عالم است.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان عنوان کرد: شهدای ۱۵ خرداد شجاعانه و در راه عزت ملی و اسلام عزیز، از هستی خود گذشتند.

وی گفت: قیام ۱۵ خرداد برخاسته از خاستگاه اسلامی و ملی علیه استبداد داخلی و استعمار خارجی و در جهت حفظ اسلام ناب محمدی شکل گرفت.

مولوی مقدسیان با اشاره به اینکه قیام ۱۵ خرداد جنبش ماندگاری است، خاطرنشان کرد: قیام ۱۵ خرداد راه مبارزه در برابر ظلم و ستم دیکتاتور را به مردم آموخت.
ارسال نظرات