بیت تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی غبارروبی شد +تصاویر

بیت تاریخی حضرت امام (ره) در آستانه بیست و نهمین سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران توسط جمعی از خواهران بسیجی حوزه مقاومت الزهرا(س) سپاه ناحیه خمین، غباروبی شد.
کد خبر: ۹۰۲۳۵۱۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛ بیت تاریخی حضرت امام (ره) در آستانه بیست و نهمین سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران توسط جمعی از خواهران بسیجی حوزه مقاومت الزهرا(س) سپاه ناحیه خمین، غباروبی شد.

 صابره عظیمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) خمین در حاشیه این آئین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خمین؛ گفت: به منظور بیعت مجدد و میثاق با آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری، بیت تاریخی و محل تولد ایشان با حضور جمعی از خواهران بسیجی حوزه غبارروبی شد.

 وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام(ره) افزود: امام (ره) از کم نظیرترین شخصیت ها است که با اندیشه‌های بلند الهی و تلاش‌های بسیار خویش مسیر تاریخ را تغییر داد و سرمنشاء تحولات بزرگی در ایران و جهان شد.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) خمین تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) توانست یک نظام بی بدیل را پایه‌ریزی و رهبری کند و با داشتن آگاهی، استقامت و شجاعت در ارکان و مبانی مکتب‌ها و تمدن‌های غرب و شرق تزلزل ایجاد کند.

 عظیمی گفت: حضرت امام خمینی(ره) نسبت به مردم اعتماد و علاقه داشت؛ این اعتماد و علاقه از یک اعتقاد مبنایی و علمی سرچشمه می‌گرفت و پاک بودن سرشت انسان‌ها از مهمترین اندیشه‌های فلسفی و عرفانی امام( ره) بود.

 فرمانده حوزه مقاومت خواهران الزهرا(س) خمین، اتکاء به خدا، حسن خلق، زهد و ساده‌زیستی، آرامش خاطر، شجاعت و صلابت محض و داشتن ابتکار به عمل و آینده‌نگر بودن را از دیگر ویژگی‌های امام برشمرد.

 وی افزود: ارتقای سطح معرفت و بصیرت مردم نسبت به اندیشه‌ها و شخصیت والای امام (ره)، امری ضروری است و باتوجه به این که در این برهه از زمان دشمنان اسلام با هدف مقابله با کارآمدی انقلاب اسلامی و نفوذ در اندیشه الهی امام (ره)در جهان، تضعیف کردن انگیزه نیروهای انقلاب را در پیش دارند که در این زمینه مهمترین وظیفه به دست آوردن بینش و بصیرت عمیق نسبت به اندیشه‌های امام (ره) و آشنا کردن و متوجه ساختن بیشتر مردم به ویژگی‌ها شخصیتی ایشان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات