در خطبه های نماز جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه مطرح شد:

دست جود و مهربانی رهبر انقلاب بر سر زوج های جوان کشیده شد

امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه گفت: دست جود و مهربانی رهبرمعظم انقلاب در این ماه مبارک بر سر زوج های جوان این استان کشیده شد و مقام معظم رهبری هزار سری جهیزیه به نوعروسان سیستان و بلوچستان هدیه دادند و این نشان دهنده سخاوت و برگواری رهبر انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۵۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه، مولوی عبدالرحیم ریگیان پور، امام جمعه اهل سنت میر جاوه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان میرجاوه، اظهار کرد: ماه رمضان ماه برکات، فضل و جود و سخاوت است و این ماه، خزانه خیر کثیر پروردگار است، که روزه گرفتن، برکتى از برکات آن است.

وی افزود: امام خمینی(ره) تنها فردی بود که در زمان خویش به فریاد مظلومیت ستم دیدگان جهان رسیدند و برای دفاع از مظلومان به پا خواستند و قاطعانه در مقابل جنایات اسراییل فریاد مظلومیت مردم فلسطین را سر دادند و به دفاع از مردم مظلوم فلسطین برخاستند که نتیجه آن شکل گیری جریان مقاومت و مبازرزات مردم فلسطین علیه جنایات اسراییل است.

وی خاطرنشان کرد: امروز مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه امام بزرگوار است چراکه راه و روش حضرت امام خمینی(ره) باید در جامعه تداوم پیدا کند، سپاه پاسداران پیرو خط امام است و اندیشه‌ها حضرت امام خمینی(ره) را در جامعه جاری می‌کند.

مولوی ریگیان پور تاکید کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته شهرستان میرجاوه میزبان زوار پاکستانی است که عازم زیارت مرقد امام خمینی(ره) هستند و باید به بهترین صورت ممکن از زائرین پاکستانی در مرز میرجاوه استقبال شود.

وی اذعان کرد: دست جود و مهربانی رهبرمعظم انقلاب در این ماه مبارک بر سر زوج‌های جوان این استان کشیده شد و مقام معظم رهبری هزار سری جهیزیه به نوعروسان سیستان و بلوچستان هدیه دادند و این نشان دهنده سخاوت و برگواری رهبر انقلاب است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه با قدردانی از سپاه پاسداران و دادستانی استان در دستگیری استاد دانشگاه خاطی دانشگاه آزادزاهدان، تصریح کرد: چنین افرادی به دنبال تفرقه در استان سیستان و بلوچستان هستند و به گفته رهبر انقلاب چنین افراد تفرقه افکنی نه شیعه و نه سنی بله مزدور دشمنان هستند و ما اجازه نخواهیم داد کسی امنیت و وحدت این مردم را خدشه دار کند و اجازه نمی‌دهیم این تفرقه افکنی‌ها کشور ما را به سرنوشت عراق و سوریه دچار کند.
ارسال نظرات