خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

نقش اثربخش مداحان و شاعران در تحقق رهنمودهای رهبری

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن درخواست از مداحان و شعرا در راستای توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و گنجاندن آنها در هنر خود گفت: مداحان و شاعران در زمینه تحقق و پیاده کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌توانند تاثیرگذار باشند.
کد خبر: ۹۰۲۲۳۲۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴

نقش اثربخش مداحان و شاعران در تحقق رهنمودهای رهبریبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امشب در محفل انس شاعران و مداحان با نماینده ولی فقیه در استان همدان با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) با تاکید بر ایجاد امید در بین جوانان و عدم نارضایتی در جامعه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: امام بزرگوار با وجود همه تبلیغات دشمنان، آینده نظام را روشن می‌بیند که این امیدبخشی تنها در حد حرف نیست بلکه سخنان ایشان حکیمانه و سنجیده است.

وی با بیان اینکه تاکیدات امام خامنه ای(مد ظله العالی) در هر زمینه ای بر اساس حکمت است، گفت: به طور قطع حضرت آقا مواردی را مشاهده می‌کند که در برخی موارد مرتباً تذکر می‌دهد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به تاکیدات رهبری بر مسئله نفوذ اشاره و عنوان کرد: ایشان بیش از 100 بار بر این موضوع تاکید داشته‌اند و این تاکیدات نشانگر این است که مسئله‌ای در حال رخ دادن است و آقا برای جلوگیری از آن تذکر و به آن اشاره می‌کند.

*لزوم یادآوری روحیه انقلابی و خدمتگزارانه حاکم بر مدیران کشور در دهه ۶۰ 

وی با بیان اینکه مسئولین نباید دهه 60 را فراموش کنند، افزود: مطالعه دهه 60 درس‌ها و عبرت‌های مختلفی به خصوص برای مسئولین دارد که حضرت آقا اخیراً به آن اشاره و تاکید می‌کند.

سردار مجیدی با تأکید بر لزوم یادآوری روحیه انقلابی و خدمتگزارانه حاکم بر مدیران کشور در دهه ۶۰ عنوان کرد: بسیاری از ارزش‌های دهه 60 فراموش شده که باید در راستای احیای آن مجدد به دهه 60 برگردیم.

وی ضمن درخواست از مداحان و شعرا در راستای توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و گنجاندن آنها در هنر خود خاطرنشان کرد: مداحان و شاعران در زمینه تحقق و پیاده کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌توانند تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات