امام جمعه کنگان:

بیش از 1000 نفر مددجوی خیریه المهدی (عج) هستند

امام جمعه کنگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: بیش از 400 خانواده با جمعیّتی بالغ بر یک هزار نفر تحت پوشش مؤسسه خیریه المهدی (عج) کنگان قرار دارند.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۱۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی فقرزدایی را یکی از آموزه های دینی و اهداف انقلاب اسلامی عنوان و اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی گام های ارزشمندی در جهت فقرزدایی در کشور برداشته شد امّا هنوز در جهت رسیدن به این هدف مهم نیاز به تلاش های فراوان است.
وی فقرزدایی را وظیفه ای همگانی عنوان و تصریح کرد: لازم است بخش خصوصی نیز در کنار دولت به این مسئله ورود کند که خوشبختانه در شهرستان کنگان این مسئله انجام شده است و مؤسسه خیریه المهدی (عج) یکی از مؤسساتی است که توانسته در این زمینه منشأ خیر شود.
حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: مؤسسه خیریه المهدی (عج) کنگان با راه اندازی کارگاه سبزی خردکنی در این شهر زمینه اشتغال بیش از 25 خانواده بی سرپرست را فراهم کرده و در حوزه درمانی نیز اقدامات خوبی انجام داده است.
وی افزود: این مؤسسه خیریه خدمات ارزشمندی را در عید سعید قربان با همکاری سایر نهادهای امدادی ارائه می دهد به این صورت که دام های زیادی را ذبح و در اختیار محرومان قرار می دهد.
محمودی اذعان کرد: مؤسسه خیریه المهدی (عج) برای ماه مبارک رمضان، فروشگاهی را برای اقشار کم درآمد تدارک دیده است که این فروشگاه کالاهای خود را با تخفیف 20 تا 30 درصد عرضه می کند و قرار است که 100 واحد مسکونی نیز توسط این مؤسسه احداث و در اختیار افراد نیازمند فاقد مسکن قرار گیرد.
امام جمعه کنگان در پایان ضمن تشکّر از هیئت مدیره این مؤسسه خیریه از عموم مردم و خیران تقاضا کرد که در این زمینه همکاری بیش تری با این مؤسسه و نهادهای مشابه داشته باشند.
انتهای خبر/

ارسال نظرات