خبرهای داغ:
امام جمعه بهار:

فتح خرمشهر مدیون تفکر بسیجی و گفتمان مقاومت بود

امام جمعه بهار با بیان اینکه ارتش صدام در برابر مقاومت نیروهای ایرانی شکست خوردند، تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر و این پیروزی مدیون تفکر بسیجی و گفتمان مقاومت بود.
کد خبر: ۹۰۲۰۴۹۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

فتح خرمشهر مدیون تفکر بسیجی و گفتمان مقاومت بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا در جمع بسیجیان شهرستان بهار ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد یادآور حماسه جاودانه آزادی خرمشهر از اشغال رژیم بعث عراق و سند ایستادگی یک ملت در برابر سلطه‌گران است.

وی افزود: آن روز که صدام کار خود را شروع کرد هرگز فکر نمی‌کرد کمتر از 10 سال طومار زندگی او در هم بپیچد و طناب دار بر گردنش باشد و در زمان کوتاهی ماشین او زمین گیر شد.

امام جمعه بهار با بیان اینکه ارتش صدام در برابر مقاومت نیروهای ایرانی شکست خوردند، تصریح کرد: این پیروزی مدیون تفکر بسیجی و گفتمان مقاومت بود.

وی ابراز داشت: فتح خرمشهر یکی از معجزه‌های الهی بود که خدای مهربان آن را به ملت ایران هدیه کرد.

حاتم‌نیا با اشاره به نقش مؤثر بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه دفاع مقدس افزود: امام راحل یک منشور بزرگی از رسم بسیج را صادر کرد و فرمود بسیجیان ما باید به فکر حکومت جهانی باشند و این انقلاب مقدمه‌ای برای انقلاب جهانی امام زمان(عج) باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات