معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس:

امروز دشمن در بستر جنگ نرم به دنبال تردید در دل نیروهای انقلابی است

سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: امروز دشمن در بستر جنگ نرم به دنبال تردید در دل نیروهای انقلابی است.
کد خبر: ۹۰۱۹۵۷۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع کارکنان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان کرد: در اوایل تشکیل انقلاب اسلامی دشمنان ما براساس حیله گری ها و نقشه های شومی که برای براندازی این انقلاب برنامه ریزی کرده بودند، بر این تفکر بودند که عمر انقلاب ما 3 تا 4 ماه بیشتر نخواهد بود اما با عمل به موقع و بصیرت بالای مردم عزیز کشورمان در مقابل تهاجمات دشمنان توانسته ایم این انقلاب را به 40 سالگی برسانیم و این افتخار بزرگی است برای ما و مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب، به فضل الهی رهبر معظم انقلاب، پرچم این انقلاب را به دست حضرت حجت(عج) خواهند داد.
وی، تصریح کرد: دشمن امروز به دنبال این است که روحیه دفاع و استقامت را از نیروهای انقلابی بگیرد.
سردار جوانیريال یادآور شد: امروز عصبانیت و نگرانی دشمنان ما به مراتب بیشتر از قبل است چرا که نشانه های فراوانی وجود دارد که این انقلاب قابلیت ها و ظرفیت های لازم برای تبدیل شدن به قطب قدرت در جهان را دارد.
دشمنان با استفاده از ابزاری که در اختیار دارند با القائات شبکه های ماهواره ای بحث فروپاشی انقلاب را دنبال می کنند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابراز داشت: انقلاب اسلامی مرحله ای از بلوغ و شکوفایی خود قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه بصیرت یعنی اینکه ما نقشه های عملیاتی، راهبردی و تاکتیکی دشمن را در پس پرده ها بخوانیم، گفت: امروز آمریکا یی ها با توجه به اینکه از نتیجه و خروجی برجام وحشت داشتند و فهمیدن به خواسته ها و اهداف اصلی خود دست پیدا نخواهند کرد و انقلاب اسلامی توانسته نقشه های پس پرده آنها را بخواند از برجام خارج شدند، تا باری دیگر با شیوه جدید وارد میدان شوند.
وی، با اشاره به اینکه در برجام نباید از اصول، مبانی و ارزشها یمان کوتاه بیایم، افزود: امروز اگر ما در کشور مشکلی داشته باشیم می توانیم این مشکلات را در داخل کشور با عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و به دست خودمان حل کنیم .
این مقام مسئول، بیان داشت: امروز در شرایطی قرار گرفتهایم که تمامی قدرتهای شیطانی دست در دست یکدیگر، مصمماند تا حرکت روبه جلوی ملت ولایتمدار ایران که به خاطر اسلام خواهی، در مسیری مشخص قرار گرفتهاند را متوقف کنند.
وی، اظهار داشت: درگیری بین جبهه حق و باطل، درگیری جدی است که جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس، جنگ 33 روزه نوار غزه، بحرانهای سوریه، عراق و یمن نمونه بارز آن است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران ادامه داد: اوضاع بحرانی منطقه و تهدیدات دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه بیانگر وحشت و نگرانی استکبار از اقتدار روزافزون ایران اسلامی است.
سردار جوانی، با اشاره به اینکه دشمن در برجام به دنبال تضعیف سیستم دفاعی و موشکی ماست، اذعان داشت: قدرت دفاعی و موشکی ضامن امنیت این ملت است و توجه داشته باشیم که دولت های اروپایی حاضر در برجام نیز گوش به حرف و تحت سلطه شیطان بزرگ هستند و نباید فریب آنها با شرکت در مذاکرات غیر هسته ای بخوریم و بتوانیم از آنان تضمین های قوی در جهت رفع تحریم ها بگیریم.
وی، یادآور شد: امروز دشمن چشم دیدن این را ندارد که ملت ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران رو پای خودش بایستد.

ارسال نظرات