صبح امروز صورت گرفت:

موحدی راد معاون قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان شد

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به عنوان معاون قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان منصوب و حکم مسئولیتی خود را از دست نماینده ولی فقیه در استان دریافت کرد.
کد خبر: ۹۰۱۹۰۲۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نماینده ولی فقیه در استان درجلسه سیاستگذاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در ماه مبارک رمضان گفت: همه باید به ویژه در این ماه مبارک در رفتار خود در محیط کار و اداره تکریم و رفع مشکل ارباب رجوع را سرلوحه قرار دهیم.
 
وی از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی که خدمات شایسته در این ایام  داشته اند تشکر کرد و افزود: تمام خدمت رسانی‌های خوب و شایسته دراین ایام به مردم و مسافران نمونه بارزی از فریضه بزرگ امربه معروف است.

آیت الله سلیمانی با اشاره به این مطلب که در مدت ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزنده‌ای به مردم استان ارائه شده که در گذشته این خدمات نبوده است بیان کرد: عمران، آبادانی، بهداشت، آموزش و... عرصه‌هایی است که امروز مردم استان از این امکانات و خدمات بهره برده اند.

نماینده، ولی فقیه در استان تاکید کرد: در اوج اقتدار و افتخارات ملت ایران دشمن، دشمنی اش را داشته و با ایجاد تحریم‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده است، اما ما توانسته ایم مشکلات را حل کنیم و به معنای واقعی کلمه معروف را اشاعه دهیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان نیز گفت: برگزاری جلسات این ستاد در شهرستان‌ها با رویکرد خدمت و تکریم بیشتر به مردم در مجموعه‌های اداری و سازمانی در اولویت فعالیت این ستاد است.

اکبری افزود: تشکیل شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر طوایف و قبایل، برگزاری کلاس‌های اخلاق ویژه مسئولان ادارات، تشکیل طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در محلات و مساجد از برنامه‌های در نظرگرفته شده برای امسال است.

وی به فداکاری طوایف در حادثه تروریستی اخیر در میر جاوه اشاره کرد و افزود: قبایل و طوایف استان افرادی مرز بان هستند که در راستای کمک به سربازان و دفاع از خاک و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی جانانه و خودجوش پای کار می‌آیند که باید از این افراد تجلیل و قدر دانی شود.

در این جلسه حجت الاسلام موحدی راد به سمت معاون قضایی و صفری به عنوان رئیس بازرسی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان منصوب شدند.
ارسال نظرات