به مناسبت ماه مبارک رمضان:

افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه دلگان برگزارشد

به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم افتتاحیه ویژه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه دلگان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۱۸۹۲۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج از دلگان، مراسم افتتاحیه ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان با حضور پاسداران در سپاه شهرستان دلگان با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان برگزارشد.

حجت السلام حسن شیبک، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلگان ماه رمضان را فرصتی مناسب برای خودسازی و ترویج سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت در راستای تبیین صحیح ارزش‌های دینی در جامعه به ویژه در میان نسل جوان است چراکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در این ماه بزرگ کاهش می‌یابد و باید از این ماه مبارک در مسیر هدایت جوانان بهره‌مند شد.

وی با اشارهبه این مطلب که ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند و ماه نزول قرآن است بیان کرد: رمضان ماه خود سازی و تمرین بندگی خداوند و ماه رحمت ومغفرت و آمرزش بندگان است.

شیبک با تاکید بر این نکته که رمضان بهار قرآن و بهترین فرصت برای بهره گیری از معارف قرآن است فزود: مسلمانان می‌توانند با انس با قرآن درد‌های روحی و جسمی خود را تسکین بخشند و مادامی که امت اسلامی از قرآن بهره بگیرند تمام مشکلات امروز که به آن دچار هستند بر طرف خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلگان در پایان به همه پاسداران و بسیجیان توصیه کرد تا از فرصت معنوی ماه رمضان استفاده نموده و با شرکت در مجالس و مراسمات مذهبی و قرآنی زمینه کمال و سعادت خویش را فراهم آورند.
ارسال نظرات