قاضی پور در گفتگو با «بسیج»:

برجام فقط خسارت به کشور وارد کرد/ عدم توجه به تذکرات رهبری، توافقی بد را حاصل کرد

قاضی پور گفت: تنها مسئله ای که برخی آن را دستاورد برجام می دانند، خرید هواپیماهایی بود که آن هم به درستی انجام نشد. با این حال دولتمردان ما شدیدا برجام را یک قرار داد برد-برد می خواندند و آن را ستایش می کردند!
کد خبر: ۹۰۱۸۸۳۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۸

نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه برجام هیچ دستاوردی برای کشور به دنبال نداشت، گفت: همان ابتدا که برجام را برای تصویب به مجلس آوردند ما بارها اعلام کردیم در متن این قرارداد بین المللی، ضعف های فراوانی برای کشور وجود دارد اما آقایان در رأس مجلس توجه نکردند.

وی به تذکرات رهبر انقلاب در خصوص توافق با غرب اشاره کرد و افزود: علی رغم راهنمایی ها و حتی خطوط قرمزی که رهبر معظم انقلاب برای توافق و مذاکره ترسیم کردند، دیدیم که یک توافق بد برای کشور حاصل شد که اقتصاد کشور را ماه ها در انتظار گذاشت و در نهایت هم هیچ حاصلی نداشت.

قاضی پور تصریح کرد: تنها مسئله ای که برخی آن را دستاورد برجام می دانند، خرید هواپیماهایی بود که آن هم به درستی انجام نشد. با این حال دولتمردان ما شدیدا برجام را یک قرار داد برد-برد می خواندند و آن را ستایش می کردند!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تعطیل کردن تأسیسات هسته ای کشور گفت: حال که آمریکا از برجام خارج شده برخی آقایان می گویند تأسیسات هسته ای را مجدد راه اندازی می کنیم، اینها باید بدانند راه اندازی تأسیسات هسته ای که با بتن فعالیتش متوقف شده است، هزینه بسیار زیادی دارد و در هر صورت برجام تنها به کشور خسارت وارد کرده است.

ارسال نظرات