برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در قشم تشریح شد

فرمانده سپاه ناحیه قشم برنامه های سوم خرداد سالروز گرامیداشت پیروزی عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در این شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۰۱۸۵۱۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان هرمزگان،سرهنگ دوم پاسدار رحمت الله دهقانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم در جلسه گرامیداشت سوم خرداد، برنامه‌های شاخص سالروز آزادسازی خرمشهر در در این شهرستان را تشریح کرد.

وی در این نشست با اشاره به فرا رسیدن سالروز سوم خرداد، روز ملی مقاومت، ایثار و یادبود عملیات بیت‌المقدس اظهار کرد: بایستی برگزاری برنامه ها و مناسبت ها به گونه ای باشد که دلاورمردی ها و رشادت های رزمندگان و شهدای عزیز به نسل های بعد منتقل شود چرا که عزت امروز کشور به برکت خون شهیدان است.

سرهنگ دهقانی هدف از گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر را تجدید میثاق با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ، پشتیبانی از ولایت فقیه  و شناساندن حماسه ایثارگریهای رزمندگان اسلام به نسل امروز عنوان کرد و بیان داشت: فتح خرمشهر، موجب بروز احساسات و عواطف پاک ملت ایران شد و همدلی و اتحاد را میان اقشار ملت بوجود آورد.

فرمانده سپاه ناحیه قشم با اشاره به برنامه های متنوع حماسه سوم خرداد در این شهرستان تصریح کرد: این برنامه ها از روز پنج شنبه سوم خردادماه آغاز و تا پنجم خرداد به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت که شامل چندین عنوان برنامه متنوع  در این ایام خواهد بود.

وی به تشریح برنامه‌های سپاه شهرستان قشم در خصوص گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر پرداخت و گفت: همایش گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهرباحضور مردمی،برپایی نمایشگاه باموضوعات اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، برپایی نمایشگاه باموضوع آشنایی کودکان با جنگ تحمیلی، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع آزاد سازی خرمشهر و همچنین اجرای نمایشنامه و تواشیح در همین راستا از جمله برنامه‌های سپاه در این روز است.

فرمانده سپاه ناحیه قشم ادامه داد:حضور راویان جنگ تحمیلی در سطح مساجد، تجمع نمادین بسیجیان مدافع حرم و تجلیل از رزمنده های هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های سپاه شهرستان قشم در سوم خرداد خواهد بود.

ارسال نظرات