به همت قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) صورت گرفت:

افتتاح مدرسه 2 کلاسه در «میشود» نیکشهر

فرماندار نیکشهرگفت: سپاه علاوه بر انجام کارهای عمرانی نظیر ساخت راه آهن چابهار - زاهدان در بحث محرومیت زدایی مناطق مختلف روستایی نقش مهمی را ایفا می کند.
کد خبر: ۹۰۱۷۹۸۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، صاحب گل صالحی،  فرماندار شهرستان نیکشهر،  در مراسم افتتاح مدرسه خیری ۲ کلاسه در روستای «میشود» نیکشهر، گفت: موسسه سیدالشهدا وابسته به قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در ساخت مدارس، تسطیح راه‌های روستایی و زمین‌های ورزشی موفق عمل کرده است.

وی از تلاش این موسسه برای ساخت مدارس روستایی نظیر روستای«میشود» قدردانی کرد.

فرماندار نیکشهر با اشاره به اینکه مدرسه روستای "میشود" در زمینی به مساحت ۳۲۰ مترمربع و با زیربنای ۹۰ مترمربع ساخته شده است، بیان کرد: این مدرسه با یک میلیارد ریال اعتبار از سوی موسسه سیدالشهدا ساخته و توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان تجهیز شده است.

وی ادامه داد: پیش از این دانش آموزان روستای "میشود" با شرایط سخت در یک کانکس (کلاس پیش ساخته آهنی) در حال تحصیل بوده اند.

صالحی در این مراسم حفرچاه، ساخت منبع آب، زیرسازی راه و تسطیح زمین ورزشی در این روستا را از سوی موسسه سیدالشهدا خواستار شد و تصریح کرد: حل مشکلات اجرای طرح هادی، آسفالت راه خاکی، شبکه آبرسانی، مشکلات افت ولتاژ برق و روشنایی معابر و ساخت بند‌های آبخیزداری این روستا با همت مسئولان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل موسسه سیدالشهدا قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) نیز در این مراسم اظهار داشت: افتخار سپاه و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) خدمت به مناطق محروم و محرومیت زدایی از روستا‌های در طول مسیر راه آهن چابهار - زاهدان است.

کرم مجتهدی افزود: برای ساخت مدارس در روستا‌های محروم، کمک به مردم بی بضاعت و انجام کار‌های خیر عام المنفعه در زمینه راه، آب، بهداشت و رفاه مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی با قدردانی از حضور فرماندار و اعضای شورای اداری نیکشهر و قشر‌های مختلف مردم در مراسم افتتاح مدرسه روستای دور افتاده "میشود" گفت: همراهی مردم و مسئولان قوت قلبی برای انجام کار‌های خیر توسط موسسه سیدالشهداست.
ارسال نظرات