به مناسبت هفته خوابگاهها:

حضور امام جمعه ارزوئیه در خوابگاه دانشجویی

در راستای دیدار و گفتگوی حضوری با دانشجویان در هفته ی خوابگاه ها امام جمعه ارزوئیه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در خوابگاه دانشجویان پسر ارزوئیه حاضر شدند و از نزدیک با مشکلات این عزیزان آشنا شدند.
کد خبر: ۹۰۱۶۹۲۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان;در راستای دیدار و گفتگوی حضوری با دانشجویان در هفته ی خوابگاه ها امام جمعه ارزوئیه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در خوابگاه دانشجویان پسر ارزوئیه حاضر شدند و از نزدیک با مشکلات این عزیزان آشنا شدند.
 
در این سرکشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، سرگرد اسماعیلی کاخ از خوابگاه دانشکده فنی امام صاق(علیه السلام) بازدید کرد و با ایجاد جو صمیمی با دانشجویان با ایشان به گفتگو پرداخت، هم چنین حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پور با حضور در خوابگاه دانشجویان از نزدیک با آن‌ها به گفت و گو پرداخت و دانشجویان مشکلات خود را بیان کردند.
 
امام جمعه ارزوئیه در این بازدید با تاکید بر رفع مشکلات دانشجویان خوابگاهی بر انعکاس این مشکلات به مسئولین و درخواست رفع حتی الامکان آن‌ها تاکید کرد.
 
امام جمعه ارزوئیه به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در امر رسیدگی به مواردی که مربوط به دانشجویان است پیشقدم شده و بیان کردند: انشاءالله این جو صمیمی با دانشجویان ادامه دار خواهد بود و سایر مسئولین شهرستان نیز در این راستا همراه خواهند شد و سر زده از خوابگاه‌ دانشجویی بازدید خواهد شد تا مشکلات دانشجویان خوابگاهی به حداقل برسد.
ارسال نظرات