فرمانده حوزه ولیعصر (عج) شهر کاکی

شهید مطهری ایدئولوگ انقلاب اسلامی است

اسکندری تاکید کرد شهید مطهری از معدود شخصیت هایی است که بعد از حضرت امام (ره) بیشتریت نقش را در پیروزی نهضت اسلامی داشته و اندیشه های ایشان مبنای فکری انقلاب اسلامی به شمار میرود
کد خبر: ۹۰۱۴۶۷۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ، فرمانده حوزه ولیعصر(عج) شهر کاکی در آیین تجلیل از مربیان و در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با اشاره به نقش مربی در تربیت اسلامی گفت :تاثیر معنوی و اخلاقی مربی بر مخاطبین تاثیر بسزایی است و مربیان باید در امر تربیت به شهید مطهری اقتدا کنند .

سرهنگ پاسدار اسکندری هفته عقیدتی سیاسی را فرصت مغتنمی برای تببین اندیشه های شهید مطهری دانست و تصریح کرد : به دلیل قرابتی که بین رسالت بسیج و سپاه و استاد مطهری در دفاع از ارزشهای اسلامی وجود دارد سالروز شهادت این فیلسوف بزرگ را هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری کرده اند . وی تاکید کرد شهید مطهری از معدود شخصیت هایی است که بعد از حضرت امام (ره) بیشتریت نقش را در پیروزی نهضت اسلامی داشته و اندیشه های ایشان مبنای فکری انقلاب اسلامی به شمار میرود .

اسکندری اضافه کرد : شهید مطهری ایدئولوگ و معلم انقلاب اسلامی است و آثار ارزشمند این اندیشمند انقلابی همچنان مورد نیاز جامعه علمی است و برای مخاطبین تازگی دارد .

ارسال نظرات